همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی تهران‌بزرگ با اشاره به اینکه حوادث آخرین چهارشنبه سال تاکنون 36 مصدوم داشت، گفت: هیچ مورد خاص امنیتی در سطح پایتخت تا ساعت 21 گزارش نشده است.

سردار حسین ساجدی‌نیا در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اینکه نسبت به سال گذشته، آخرین چهارشنبه‌سال حوادث کمتری داشت، گفت: در عین حال تماس‌های مردمی با پلیس درخصوص ایجاد مزاحمت و سروصدا نیز نسبت به پارسال یک سوم کاهش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از موادمحترقه دست‌ساز در چهارشنبه آخرسال بسیار کم بود، گفت: تنها حادثه مهم امشب انفجار نارنجک در دست یک جوان 24 ساله بود که متاسفانه به قطع عضو منجر شد و سایر مصدومان چهارشنبه‌سوری، اکثرا به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه حضور والدین در کنار فرزندانشان در سطح شهر بسیار مشهود بود، تاکید کرد: در عین حال تماس با سامانه نظارت هماهنگی نیروی انتظامی نیز حاکی از رضایتمندی مردم از ایجاد امنیت در آخرین چهارشنبه‌سال است.

فرمانده انتظامی تهران‌بزرگ درباره ترافیک در معابر تهران گفت: هم‌اکنون کلیه معابر باز است و هیچ مشکل ترافیکی در پایتخت نداریم. از سوی دیگر بررسی‌های پلیس از نقاط مختلف سطح شهر تهران حاکی است، سروصدا در آخرین چهارشنبه سال در 80 درصد مناطق تهران قطع شده است و مراسم چهارشنبه آخرسال رو به اتمام است.

کد خبر 205857
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز