پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۷:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرهنگسراها و خانه های فرهنگ شهر تهران روزانه برنامه مختلفی دارند که می تواند بهترین انتخاب برای اوقات فراغت اعضای خانواده باشد

روابط عمومی شهرداری ؛ برنامه های روزانه فرهنگسراها و خانه های فرهنگ در طول ایام  تابستان را به شرح زیر اعلام کرده است:

کانون ادبی فرهنگسرای دختران  با حضور چهره های ادبی معاصر عصر شعری با عنوان « میعاد با عشق » را به مناسبت میلاد مولای عشق حضرت علی (ع) برگزار می کند. نازنین مرادی  مسئول کانون بانوان فرهنگسرای دختران با بیان این خبرخاطرنشان کرد: در این عصر شعر، جمعی از شاعران معاصر و شاعران جوان منطقه 5 تهران حضور به هم می‌رسانند. لذا علاقه مندان برای شرکت در این برنامه راس ساعت 16 در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای دختران واقع در بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابران حضور یابند.

خانه فرهنگ رازی به منظور غنی سازی اوقات فراغت اهالی منطقه اقدام به برگزاری کارگاه های علوم کامپیوتر نموده است. گفتنی است این کارگاه شامل دوره های مختلف می باشد. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی شهرری- خیابان 24 متری روبروی خیابان شهید پورحسینی- کوچه شهید سمائی(خانه فرهنگ رازی) مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 55907903 تماس بگیرند.

همایش بزرگ خانه شهریاران جوان اولین جشن خانه شهریاران جوان با نام «1 تا22» 20 مردادماه برگزار خواهد شد. در این مراسم توضیحاتی پیرامون ساختار تشکیلاتی و سازماندهی خانه شهریاران ارائه می‌شود. سالن میلاد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، میزبان این جشن است.

فرهنگسرای اقوام  وابسته به مدیریت فرهنگی هنری منطقه 17 سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اقدام به برگزاری تفسیر نهج البلاغه کرده است. این برنامه روز پنجشنه 19/5/85 ساعت 15 با حضور دکتر عباسی داکانی برگزار می‌گردد. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای 66237470-66306090 تماس بگیرند. همچنین این فرهنگسرا به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و در راستای جشنواره رجبیه اقدام به برگزاری نمایشگاه کتاب « سایه سار آفتاب » کرده است. این نمایشگاه از 15 مردادماه افتتاح و تا 23 مردادماه ادامه دارد، علاقه مندان جهت بازدیده می توانند همه روزه از ساعت 9 الی 20 به نشانی میدان ابوذر، میدان بهاران، فرهنگسرای اقوام مراجعه کنند

فرهنگسرای کودک این هفته میزبان شهروندان منطقه 3 بوستان نشاط( بهشت مادران ) خواهد بود. این برنامه به مظور ایجاد لحظه های شاد و سرگرم کننده برای کودکان و خانواده‌هایشان در نظر گرفته شده است گفتنی است عنوان برنامه این هفته به مناسبت میلاد با سعادت امام علی(ع) و روز پدر« کودک، پدر، عشق» نامگذاری شده است. این برنامه با مشارکت معاونت اجتماعی منطقه 3 با بخشهایی نظیر ایستگاه نقاشی، بازی،... برای کودکان و اچرای آقای مهرداد نظام آبادی مجربی برنامه رنگین کمان برگزار می‌شود. لازم به ذکر است برنامه مذکور هر هفته چهارشنبه ها با موضوعات مختلف ساعت 19-17 در پارکهای منطقه 3 اجرا می شود. علاقه مندان برای شرکت در این برنامه 18 مردادماه ساعت 17 به نشانی خیابان جلفا، انتهای خیابان کاویان غربی، بوستان نشاط مراجعه کنند.

فرهنگسرای هنر (ارسباران) آیین نکوداشت استاد جلیل شهناز و یادمان زنده‌یاد درویش خان را به همت موسسه نغمه شهر وابسته به معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می کند. در این آیین که 25 مرداد برگزار می‌گردد، استادان و هنرمندان برجسته کشور حضور خواهند داشت. بر اساس این گزارش در نظر است از موسسه فرهنگی هنری چهارباغ با مدیریت علی رستمیان، حسن عسگری( صدابردار آثار ماندگار موسیقی سنتی ایران)، یوسف پوریا( سازنده پیش کسوت تار)، جهانگیر نصری اشرفی (پژوهشگر و محقق مطرح موسیقی اقوام ایرانی) به پاس سالها خدمات هنری تجلیل به عمل آید.

کد خبر 2056

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز