همشهری آنلاین: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، محدودیت‌های پنج شنبه و جمعه آخر سال در محدوده بهشت زهرا را اعلام کرد.

پلیس

به گزارش واحد مرکزی خبر، سردار سرتیپ رحیمی در نشست خبری گفت: جاده قدیم قم به تهران از سه راهی کهریزک از ساعت 5 پنج‌شنبه 24 اسفند تا ساعت 24 جمعه 25 اسفند بسته است و رانندگان می‌توانند از جاده سایت تردد کنند.

وی افزود: در این جاده از سه راهی باقرشهر تا بهشت زهرا نیز تردد ممنوع و بلوار امام خمینی(ره) به عنوان مسیر جایگزین در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: توقف و تردد کامیون‌ها نیز در محور شهید رجایی، بلوار بعثت، فدائیان اسلام و در بزرگراه آزادگان به طرف جنوب از ساعت 5 پنج‌شنبه 24 اسفند تا ساعت 22 جمعه 25 اسفند ممنوع است و این وسایل نقلیه می‌توانند از اتوبان ساوه تردد کنند.

سردار رحیمی با اشاره به باز بودن همه درهای بهشت زهرا از نیمه شب چهارشنبه برای تسهیل عبور و مرور و توزیع سفرها به این منطقه افزود: بزرگراه خلیج فارس بهترین مسیر تردد برای دسترسی به قطعات ضلع غرب، بزرگراه شهید هاشمی (صالح آباد) برای قطعات مرکزی و جاده قدیم تهران به قم برای قطعات جدید بهشت زهرا است.

وی با بیان اینکه توقف در بلوارهای اصلی بهشت زهرا ممنوع است و وسایل نقلیه رانندگان متخلف به پارکینگ منتقل می شود، گفت: سازمان اتوبوسرانی و مترو نیز آماده سرویس دهی به بهشت زهرا است.

کد خبر 205123
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز