مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۴
۰ نفر

گروه شهری: معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه خوشبختانه امسال بیش از پنج هزار آتش‌نشان داوطلب در سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران حضور دارند، گفت: با حضور پررنگ این افراد در سازمان شاهد افزایش ایمنی در پایتخت هستیم.

مجتبی عبداللهی در همایش آتش‌نشانان داوطلب که روز گذشته در برج میلاد برگزار شد، اظهار کرد: مشارکتی که شما آتش‌نشانان داوطلب به انجام می‌رسانید، مشارکتی اجتماعی فرهنگی است که دستاورد آن ایمنی و امدادرسانی در حوادث است.وی با اشاره به اینکه مشارکت آتش‌نشانان داوطلب موجب ارتقای سطح فرهنگ جامعه، آشنایی آحاد مردم با مسئولیت‌ها و وظایف آتش‌نشانان، آشنایی آتش‌نشانان با مباحث مختلف و عکس العمل‌های بجا و تصمیم‌گیری درست آنها از طریق آموزش‌های مناسبی که فرا گرفته‌اند، شده، عنوان کرد: خوشبختانه ما امسال شاهد حضور فعال بیش از پنج هزار آتش‌نشان داوطلب در سازمان آتش‌نشانی هستیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد: به‌حداقل‌رساندن خسارت‌های جانی و مالی شهروندان از دیگر مزایای مشارکت اجتماعی فرهنگی آتش‌نشانان داوطلب بوده و علاوه بر این حضور با انگیزه این افراد دارای اثرات مثبت در شهرداری و سازمان آتش‌نشانی بوده که موجب کاهش هزینه‌های سربار شده است.

عبداللهی با بیان اینکه با اجرای آموزش‌های لازم شاهد پیشرفت اقدامات آتش‌نشانان داوطلب در سطح شهر هستیم، گفت: امیدواریم با فرهنگسازی‌ و اطلاع‌رسانی درست شاهد کاهش آمار آتش‌سوزی و تلفات جانی در پایتخت باشیم. وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: من وظیفه خود می‌دانم که در سال آینده از طریق پیگیری‌های لازم از شورای شهر بتوانیم این امکان را به‌وجود آوریم که تعدادی از آتش‌نشان داوطلب را در حوزه فعالیت‌های اجتماعی فرهنگی به‌کار گیریم چرا که حضور پر شور آنها در سرای محلات برای ارتقای فرهنگ ایمنی در جامعه مطلوب است.

کد خبر 205000
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز