همشهری آنلاین: مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با ارائه یک توصیه اخلاقی به سیاسیون، روسای قوا، نمایندگان مجلس، وزرا و مسئولان تاکید کرد که ایجاد آرامش در کشور با توجه به دو اصل مهم «مدیریت» و «مدارا» حاصل می‌شود.

مهر نوشت: غلامعلی حداد عادل در پاسخ به این سوال که «با توجه به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم ایجاد آرامش در کشور و پرهیز از کش مکش‌ها، چه رویکردی باید از سوی سران قوا و مسئولان برای تامین نظر رهبری صورت گیرد»، گفت: فکر می‌کنم عقل و منطق و توجه به تدابیر و راهنمایی‌های رهبری معظم انقلاب ما را به این نتیجه می‌رساند که کشور در شرایط فعلی نیاز به آرامش و پرهیز از جنجال دارد.

وی افزود: دو اصل مهم «مدیریت» و «مدارا» در شرایط فعلی کشور ما را به هدف‌مان که پرهیز از تنش و ایجاد آرامش است، می‌رساند. کشور همواره نیاز به مدیریت و مدارا دارد؛ به خصوص در شرایط فعلی و چند ماهی که تا انتخابات ریاست جمهوری و شوراها باقی مانده است.

حداد عادل خاطرنشان کرد: مسئولان در شرایط فعلی کشور حداکثر تلاش خود را تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری برای رعایت اخلاق و جلوگیری از ایجاد تنش در جامعه به کار ببندند.

کد خبر 203376
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز