گروه شهری: مجری طرح‌های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از پیشرفت 75درصدی عملیات‌ اجرایی در پروژه احداث ادامه بزرگراه امام ‌علی خبرداد.

قاسم‌ مالدار ضمن اعلام خبر فوق افزود: تاکنون 85درصد از عملیات خاکبرداری این طرح‌ عظیم عمرانی به‌اتمام‌ رسیده و 35درصد از مسیراصلی پروژه نیز زیر روکش آسفالت رفته است. وی همچنین در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی در تقاطع‌های ادامه بزرگراه امام‌علی، پل‌های باقیمانده این مسیر را شامل تقاطع بزرگراه صالح‌آباد، تقاطع بزرگراه شهید کریمی، تقاطع بزرگراه خاوران و دو تقاطع فرعی خیابان قربانی و خیابان ابراهیمی دانست و یادآور شد:

از 25تقاطع اصلی و فرعی این پروژه تاکنون 20تقاطع زیربار ترافیکی رفته که البته در برخی تقاطع‌ها فقط پل‌اصلی مورد بهره‌برداری قرارگرفته و تکمیل و آماده‌سازی سایر بخش‌ها به ‌سرعت در حال انجام است. مجری طرح‌های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران همچنین با اعلام اتمام عملیات رفع معارضات‌ ملکی در پروژه احداث ادامه بزرگراه امام ‌علی از جابه‌جایی و رفع 85درصد از معارضات‌‌ تأسیساتی این پروژه خبرداد.به گفته مالدار، تاکنون 25درصد از عملیات تأمین ‌روشنایی این پروژه با موفقیت به‌ اتمام رسیده و کار کابل‌کشی و نصب پایه‌های روشنایی در تمام بخش‌های مسیر به‌طور بی‌و‌قفه ادامه دارد.

کد خبر 202738
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز