یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۵:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: هفته بیست و ششم لیگ برتر کشور تقریباً با اتمام امید سایپا برای قهرمانی و شروع پروسه قهرمانی برای استقلال اهواز به پایان رسید.

در بازی‌های این هفته لیگ برتر باشگاه‌های کشور سایپا در دیدار با پیکان نتوانست از شکست استقلال در برابر سپاهان استفاده کند و با شکشت در تیم بدون طرفدار تهرانی امید خود را برای رسیدن به عنوان قهرمانی تقریبا از دست داد.[بیشتر]

در دیگر بازی مهم این هفته استقلال اهواز که هفته پیش سایپا را در خانه شکست داده بود تا خود را به عنوان رقیب جدی استقلال برای رسیدن به قهرمانی مطرح کند کار بزرگی کرد و پاس تیم ریشه‌داد تهرانی را با نیجه سنگین 3 بر یک شکست داد تا با 48 امتیاز و یک بازی کم‌تر نسبت به استقلال در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد. این تیم را دیگر می‌توان امید لااقل شماره دو قهرمانی در لیگ برتر دانست چون یک بازی کم‌تر از استقلال دارد و در هفته بیست و نهم با استقلال دیدار خواهد کرد.

و اما در همین روز پرسپولیس هم میزبان تیم فولاد خوزستان بود و موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد تیم جنوبی بگذرد. برای پرسپولیس کعبی و بادامکی در دقایق 17 و 39 گل‌زنی کردند و تک گل فولاد را منتظری در دقیقه دوم نیمه دوم به ثمر رساند.

کد خبر 20218

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز