گروه اجتماعی: مدیرکل تأمین اجتماعی تهران بزرگ با اعلام صدور 2 میلیون و 900 هزار دفترچه درمانی در تهران، گفت: با نصب و راه‌اندازی چاپگر در کلیه شعب تأمین اجتماعی تهران بزرگ، مدت صدور یا تعویض دفاتر درمانی از یک هفته به کمتر از 2 ساعت در روز کاهش یافت.

 محسن شاکری در جمع کارشناسان امور نام‌نویسی اداره کل تأمین اجتماعی تهران بزرگ، افزود: در سطح تهران بزرگ 31 شعبه، خدمت‌رسانی به بیش از هفت میلیون بیمه شده را انجام می‌دهند و بر اساس آمار موجود، سال گذشته در هر ساعت کاری، یکهزار و 385 دفترچه درمانی، روزانه 10هزار و950 و ماهانه بیش از 240 هزار دفترچه درمانی تمدید اعتبار و یا تعویض شده است.

 وی در خصوص صدور یا تمدید اعتبار دفاتر درمانی بیماران شهرستانی که به تهران اعزام شده‌اند، گفت: با توجه به برگ اعزام بیمار یا برگ اورژانس، دفاتر درمانی بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران شهرستانی در شعبه 13 تهران بزرگ تمدید اعتبار می‌شود و در این خصوص سال گذشته بیش از 16 هزار دفترچه درمانی تعویض یا تمدید اعتبار شد.

 مدیرکل تأمین اجتماعی تهران بزرگ در زمینه اجرای طرح صدور یا تمدید دفاتر درمانی در ایام نوروز، گفت: برای اولین بار در سال جاری با راه‌اندازی یک مرکز در این اداره کل، به صورت شبانه‌ روزی پاسخگوی مراجعان تهرانی و شهرستانی بودیم.

کد خبر 20139

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز