همشهری آنلاین: در پی انتصاب شهردار شهرری، نایب رییس شورای شهر تهران تاکید کرد: معرفی هر شهردار جدیدی برای ری در زمان فعالیت این دوره شورای شهر تهران خلاف قانون است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،حسن بیادی در این باره افزود: تاسیس هر شهرداری جدیدی در داخل شهر تهران و معرفی شهردار جدید برای آن تا زمان پایان این دوره فعالیت شورای شهر، خلاف قانون است و اگر هم قرار است ری از تهران جدا شود، این اقدام باید بعد از اتمام دوره فعالیت شورای سوم انجام شود.

بیادی ادامه داد: جدایی ری از تهران کاری نشدنی است و مسوولان قطعا به زودی ناچار می‌شوند که وضعیت مدیریت شهری تهران را به پیش از جدایی بازگردانند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به اینکه آیا با معرفی شهردار جدید ری، انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت جداگانه برگزار خواهد شد؟ گفت: بنابر اظهارات کولیوند رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا این انتخابات به صورت یکپارچه برگزار خواهد شد.

بیادی با بیان اینکه آیا اموال شهرداری منطقه 20 به شهرداری ری واگذار می‌شود، ضمن اینکه از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرد، افزود: مسوولانی که شهرداری ری را از تهران جدا کرده‌اند باید برای آن ساختمان و فضا هم پیش‌بینی کنند.

 

کد خبر 197094
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز