سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۱ - ۰۵:۵۳
۰ نفر

زاهدان: بارش شدید باران طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در استان سیستان و بلوچستان با طغیان رودخانه‌های فصلی همراه شد و در این میان بیشترین خسارات در چابهار به بار آمد.

سیلاب - سیستان و بلوچستان

 بر اثر این بارش برخی از محورهای جنوبی این استان مسدود شدند که محور کنارک-جاسک و نیکشهر- بنت از آن جمله بود. از شهرستان چابهار هم خبر رسید که دو نفر از اهالی بخش دشتیاری در پی شکسته‌شدن بند نگور و جاری‌شدن سیلاب جان خود را از دست دادند. ایرج حیدری، فرماندار چابهار در همین خصوص به ایرنا گفت: این دو نفر سرگرم تماشای جریان آب در بند نگور بودند که ناگهان این بند شکسته شد و آنها گرفتار سیلاب شدند.

وی اضافه کرد: این افراد 17و 10سال سن داشتند. وی گفت: در این حادثه همچنین پنج نفر دیگر گرفتار سیلاب شدند اما باتلاش نیروهای امدادی نجات یافتند. گفتنی است بر اثر این بارندگی، برق نیز در برخی مناطق شهر چابهار قطع شد. در پی بروز این سیلاب ستادهای بحران شهرستان‌های چابهار، کنارک و دشتیاری روز گذشته مدارس را در هر سه مقطع تحصیلی تعطیل اعلام کردند. شایان ذکر است که از یکشنبه شب تا روز گذشته افزون بر 100میلی‌متر ریزش باران در چابهار گزارش شده و هوای استان سیستان و بلوچستان امروز نیمه‌ابری پیش‌بینی شده است.

کد خبر 194757

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز