همشهری آنلاین: دو شناگر جوان کشورمان از چهارشنبه (22 آذر) رقابت‌های خود را در مسابقات مسافت کوتاه قهرمانی جهان آغاز می‌کنند.

swimm

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، یازدهمین دوره مسابقات مسافت کوتاه قهرمانی جهان (استخر 25 متر) از صبح چهارشنبه در شهر استانبول ترکیه آغاز می‌شود و جمال چاوشی‌فر در مواد 50 و 100 متر کرال پشت و افشین عسگری در مواد 50 و 100 متر پروانه با حریفان جهانی خود به رقابت خواهند پرداخت.

مجید مشتاق عشق، مربی تیم شنای اعزامی کشورمان با آماده توصیف کردن وضعیت دو شناگر کشورمان اظهار داشت: تیم دو نفره شنای ایران روز دوشنبه وارد ترکیه شد و تاکنون یک جلسه تمرین سبک را پشت سر گذاشته و شناگران در وضعیت آمادگی مطلوبی قرار دارند.

وی هدفگذاری شناگران کشورمان در مسابقات جهانی ترکیه را کاهش رکوردهای ملی عنوان کرد و افزود : دو شناگر اعزامی به مسابقات ترکیه رکورددار مواد کرال پشت و پروانه کشور هستند و امیدواریم در این مسابقات بتوانند رکوردهای ملی کشور را کاهش دهند و رقابت خوبی با حریفان جهانی خود داشته باشند.

یازدهمین دوره مسابقات شنای مسافت کوتاه قهرمانی جهان با حضور 950 شناگر از 160 کشور جهان از جمله ایران به مدت چهار روز از 22 لغایت 26 آذرماه برگزار می‌شود.

 

کد خبر 194128
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز