همشهری آنلاین: مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با اعلام اینکه درخواست کلیه خبرنگارانی که برای دریافت آرم طرح ترافیک ثبت‌نام کرده‌اند در سامانه رد شده است، گفت: سهمیه خبرنگاران به روزنامه یا خبرگزاری‌شان ابلاغ می‌شود و اگر عضو مجلات باشند سهمیه را از ارشاد دریافت می‌کنند.

وحید نوروزی در گفتگو با همشهری آنلاین با بیان این مطلب افزود: همه خبرنگارانی که اکنون وضعیت نهایی تأیید یا رد درخواست‌شان برای دریافت آرم طرح ترافیک را از طریق سامانه پیگیری می‌کنند، پاسخ منفی می‌گیرند.

وی اضافه کرد: آرم طرح ترافیک کلیه مجلات و خبرنگاران آنها برابر توافق صورت گرفته امسال توسط وزارت ارشاد تحویل شده و همه این بخش‌ها باید از طریق وزارت ارشاد اقدام کنند. همچنین سایر خبرنگاران اعم از خبرنگاران روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها نیز مانند سال‌های گذشته از طریق سهمیه اعلامی به مدیران عامل یا مسئول آنها می‌توانند آرم طرح ترافیک بگیرند.

نوروزی خاطرنشان کرد: سهمیه روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها به صورت مکتوب تا پایان آذر ماه به رسانه مربوطه ابلاغ خواهد شد.

مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهر تهران یادآور شد: خبرنگارانی که به هر دلیلی موفق به دریافت آرم طرح ترافیک نمی‌شوند در فرصتی که متعاقبا اعلام می‌شود به روابط عمومی شهرداری تهران مراجعه کنند.

کد خبر 193964
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز