مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۷:۱۲
۰ نفر

گروه شهری: شورای شهر متوسط افزایش کرایه تاکسی در خطوط مختلف و برای انواع تاکسی را بین 8 تا 12 درصد تصویب کرده که این نرخ به تصویب استانداری تهران هم رسیده‌است

به این ترتیب متوسط افزایش کرایه ده درصد بوده و در صورت مشاهده تخلف و اخذ کرایه بیش از این، شهروندان می توانند با طرح شکایت به شماره های سازمان تاکسیرانی و یا ارسال SMS به  شماره 30004246 مراتب را به اطلاع مسئولان سازمان تاکسیرانی برسانند تا با متخلفین برخورد شود.

بر پایه این گزارش مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد: نرخ‌های جدید کرایه تاکسی‌های پایتخت از چهارشنبه 22 فروردین عملیاتی می‌شود و رانندگان تاکسی از روز شنبه آینده به مدت دو هفته برای تنظیم تاکسیمترهای خود، فرصت خواهند داشت.

حسین تیموری کرمانی گفت: از  امروز توجیه سرپرستان خطوط تاکسیرانی برای چگونگی اعمال نرخهای جدید و استفاده از برچسب قیمت های جدید برای رویت مسافران آغاز می شود. از طرف دیگر معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز از آغاز به کار نخستین سری خودروهای «ون» در ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت خبر داد.

سید جعفر تشکری هاشمی گفت: در گام نخست بیش از یک هزار دستگاه خودرو ون به زودی در ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت به شهروندان تهرانی خدمات دهی خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه به کار گیری و استفاده از خودروهای ون برای جابجایی مسافران در شهر تهران در سال جاری به طور جدی پیگیری می شود افزود: هم اکنون نخستین سری از خودروهای ون وارد شده و مراحل شماره گذاری و ترخیص خود را طی می‌کند که امیدواریم با پلاک‌گذاری سریع این خودرو ها بتوانیم به زودی از آنها برای جابه‌جایی مسافران در خطوط مختلف شهر استفاده کنیم.

معاون حمل و نقل شهرداری تهران در خصوص نحوه محاسبه نرخ کرایه خودروهای ون افزود: تعیین نرخ کرایه خودروهای ون بر عهده شورای شهر خواهد بود.

کد خبر 19306

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز