همشهری آنلاین: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در واکنش به برکناری وزیر ارتباطات و انتخاب وزیر راه و شهرسازی به عنوان سرپرست وزارت ارتباطات، گفت:

sobhanifar

ادغام وزارتخانه‌های راه و ارتباطات در مجلس هشتم رد شده است و بهتر نبود که رئیس‌جمهور به جای حرکت در این مسیر اجرای مصوبات سفرهای استانی خود را پیگیری می‌کرد.

به گزارش فارس، رمضان‌علی سبحانی‌فر نماینده مردم سبزوار در نطق میان‌دستور خود در صحن علنی مجلس با اشاره به برکناری وزیر ارتباطات از سوی رئیس‌جمهوری اظهار داشت: من از آقای رئیس‌جمهور سؤال می‌کنم که در شرایط کنونی چه ضرورتی برای کنار گذاشتن وزیر ارتباطات وجود داشت؟ از سوی دیگر آیا در این وزارتخانه شخصی توانایی پذیرش مسئولیت سرپرستی این وزارتخانه را نداشت که شخص وزیر راه و شهرسازی که مسئولیت دو وزارتخانه مسکن و راه را بر عهده دارد مسئولیت سرپرستی وزارت ارتباطات را نیز بر عهده بگیرد؟

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: از سوی دیگر هیچ سنخیتی میان حوزه کاری وزارت راه و شهرسازی و وزارت ارتباطات وجود ندارد،همچنین بهتر بود که به جای این کار آیین‌نامه اجرایی بند (الف) و (ب) ماده 46 و نقشه جامع دولت الکترونیک و سامانه خدمات جامع و همگانی سلامت و اساسنامه پست جمهوری اسلامی را تصویب و ابلاغ می‌کردید.

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای و خوشاب در مجلس افزود: ادغام وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات با وزارت راه و شهرسازی در مجلس هشتم مورد مخالفت قرار گرفته است و آیا بهتر نیست که شما به جای این اقدامات اجرای مصوبات سفرهای استانی را پیگیری کنید.

کد خبر 193035

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز