همشهری آنلاین: فرمانده پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در محورهای مازندران در حال اجرا است.

اتوبان جاده

جعفر محمدنژاد در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساری با اعلام اینکه در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران اجرایی می‌شود، اظهار داشت: ایجاد محدودیت‌های ترافیکی برای افزایش ایمنی، ایجاد کشش روانی و تسهیل در امر عبور و مرور اجرایی می‌شود.

این مسئول با اعلام اینکه تردد موتورسیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه اول آذر ماه تا ساعت 24 روز یکشنبه 5 آذر ماه از محور کندوان، کرج، چالوس، هراز، فیروزکوه و برعکس ممنوع است، گفت: تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج چالوس همچنان ممنوع است.

فرمانده پلیس راه مازندران در ادامه اضافه کرد: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 12 تا 24 روز یکشنبه 5 آذر ماه از سمت کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.

وی ادامه داد: در 5 آذر ماه سال جاری نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه است.

محمدنژاد درباره تردد انواع وسیله نقلیه در محور هراز تاکید کرد: تردد تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است و عبور و مرور انواع کامیون‌ها به استثنای کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه اول آذر ماه و از ساعت 6 صبح تا 24 روز‌های پنج شنبه دوم، جمعه سوم، شنبه چهارم و یکشنبه پنجم آذرماه از این محور ممنوع است.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روز یک شنبه 5 آذر ماه از رودهن محدود مشاء به سمت آمل ممنوع است. عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 و 30 دقیقه همین روز تا ساعت 24 از آب اسک تا رودهن یک‌طرفه است.

محمدنژاد درباره وضعیت تردد انواع وسیله نقلیه در محور فیروزکوه خاطرنشان کرد: عبور و مرور تریلرها به استثنای تریلی‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا ساعت 24 روز چهارشنبه اول آذر ماه ممنوع است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور فیروزکوه دوباره از صبح روز پنج شنبه و از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه دوم، جمعه سوم، شبه چهارم و یک شنبه پنجم از تهران به قائمشهر در مورد تردد تریلر‌ها اجرایی می‌شود.

محمدنژاد در پایان بیان داشت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 71-3287070-0151 و خط امین 2182934 به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی وضعیت راه‌های مازندران است.

کد خبر 192089
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز