چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: دیدار تیم‌های ایران و ازبکستان در چارچوب جام جهانی فوتبال 2014 برزیل، در هوایی بارانی و زمینی خیس در ورزشگاه آزادی آغاز شد در حالیکه جناح راست ایران شروعی توقنده داشت.

national

به گزارش همشهری‌آنلاین در نیمه اول همکاری دژاگه، تیموریان و نوری صحنه‌های موثری را روی دروازه تیم ازبکستان رقم زد که مهم‌ترین‌آن‌ها در دقیقه 12 رخ داد که سانتر زمینی د‍ژاگه برای تیموریان و او برای نوری سبب شد تا توپ در قعر دروازه ازبک‌ها قرار بگیرد، اما داور اماراتی این دیدار گل را مردود اعلام کرد.

نیمه اول بازی ایران و ازبکستان در کل با سیطره ایران بر کلیت بازی همراه بود.

نیمه دوم:

در همان دقایق اولیه بازی کریم انصاری فر که نیمه دوم به جای محمدرضا خلعتبری به زمین آمده بود،‌با یک بغل پای فنی ضربه‌ای حسابشده را به دروازه ازبک‌ها نواخت.

به فاصله یک دقیقه دو بازیکن از ایران و ازبکستان کارت زرد گرفتند. محمد نوری برای تکلی که روی پای بازیکن ازبک زد و بازیکن ازبک در نتیجه خطایی که روی نکونام انجام داد.

در دقیقه 56 خطای بارز بازیکن ازبکی روی انصاری فر، یک کارت زرد دیگر را نصیب تیم ازبکستان کرد

گل ازبکستان: در دقیقه 71 ضربه ای از سمت راست تیم ایران با بغل پای بازیکن ازبکی در دل دروازه ایران جای گرفت تا برخلاف روند بازی ایران از ازبکستان گل بخورد

تلاش‌‌های ایران در دقایق پایانی و 4 دقیقه وقت اضافی به نتیجه نرسید تا در نهایت در یک هفته تلخ و بعد ا ز شکست تیم فوتبال جوانان و تیم فوتسال برای نوبت سوم تیم ملی فوتبال بزرگسالان هم شکست را تجربه کند

اما هافبک تیم ملی ایران معتقد است که ایران هنوز چیزی را از دست نداده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آندرانیک تیموریان درباره دیدار تیم ملی ایران برابر ازبکستان گفت: تیم ملی عملکرد بدی نداشت. ما موقعیت به دست آوردیم اما ناکام بودیم. کمی کار برایمان سخت شده است اما هنوز باور داریم که می‌توانیم صعود کنیم. امشب ازبک‌ها فقط از روی یک ضربه ایستگاهی توانستند به گل برسند و ما را ببرند.

هافبک تیم ملی ادامه داد: کار ما کمی سخت شده است اما هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم. قبل از این بازی هم ازبک ها شرایط مشابه ما را داشتند. اگر بتوانیم از بازی برابر قطر و لبنان 6 امتیاز بگیریم می‌توانیم به صورت مستقیم صعود کنیم.

کد خبر 191322
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز