مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۸
۰ نفر

گروه شهری: همیشه افرادی هستند که ادعا می‌کنند در نهاد و سازمانی آشنا دارند و به‌اصطلاح می‌توانند کار شما را سریع‌تر و راحت‌تر راه بیندازند، اما عقل سلیم حکم می‌کند که در ارتباط با این افراد بسیار محتاطانه عمل کنیم.

 این موضوعی است که حراست کل شهرداری تهران نسبت به آن هشدار داده و از شهروندان خواسته است مراقب شیادان و کلاهبردارانی باشند که ادعای نفوذ در شهرداری را دارند.در همین ارتباط نیز فردی که اقدام به جعل و فروش پایان کار ساختمانی در یکی از مناطق شهرداری می‌کرد پس از شناسایی تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است. سیدحمید تنها رئیس حراست کل شهرداری تهران درباره این خبر بیـان داشـت: پس از استعلام پایان‌کار ملکی واقع در یکی از مناطق شهرداری تهران، به‌دنبال ارزیابی‌های به عمل آمده توسط حراست کل شهرداری، مشخص شد که پایان‌کار ملک مورد نظر جعلی و فاقد اصالت است.

رئیس حراست کل شهرداری تهران تأکید کرد: عده‌ای افراد سودجو وکلاهبردار به وسیله اسناد و مدارک جعلی، مشکلات قضایی و اداری عدیده‌ای برای شهروندانی که دردام آنها گرفتار شده به‌وجود می‌آوردند. وی تأکید کرد: شهروندان تهرانی درصورتی که احیاناً اسناد و مدارکی از این قبیل افراد در دست دارند و در مقابل آن وجه غیرقانونی پرداخت کرده‌اند، می‌توانند به دفاتر حراست مستقر در ساختمان‌های شهرداری مراجعه کننـد و همکاران ما، آماده هرگونه همکاری و ارائه مشاوره به این دسـته از مراجعان هستند.

کد خبر 187994
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز