مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۷:۵۳
۰ نفر

مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران از روند صعودی نمودار رشد تجمیع املاک ریزدانه در تهران خبر داد و گفت: با اقدامات انجام شده به نسبت سال‌های ۸۸ و ۸۹، امروز تجمیع املاک ریزدانه در تهران رشد بیش از ۲۵۰ درصدی داشته است.

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا جعفری با بیان این مطلب افزود: با ایجاد ظرفیت دفا‌تر خدمات نوسازی محلات و همچنین تسهیلات و ضوابط حوزه شهرسازی در این زمینه، امروز شاهد رشد صعودی نمودار‌ها در تجمیع املاک ریزدانه هستیم.

وی افزود: با اقداماتی که انجام شده به نسبت سال‌های ۸۸ و ۸۹ امروز تجمیع ریزدانه‌ها رشد بیش از ۲۵۰ درصدی داشته است.

جعفری با اشاره به نقش دفا‌تر خدمات نوسازی محله در این زمینه تصریح کرد: این دفا‌تر برای اولین بار در کشور در تهران راه اندازی شد و ظرفیت خوبی برای فرهنگسازی در حوزه نوسازی بافت‌های فرسوده ایجاد کرد، به طوری که به شکل گیری نهادهای اجتماعی برای رسیدن به این هدف منجر شده است.

مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران ابراز امیدواری کرد تا با تبیین این فرهنگ و حرکت به سمت داشتن یک شهر استاندارد شاهد آن باشیم تا تمام ریزدانه‌ها به سمت بافت‌های استاندارد با حداقل عرصه قابل قبول تبدیل شود.

وی در ادامه گفت: هم اکنون ۶۵ دفتر خدمات نوسازی محلی شکل گرفته است که با توجه به تدقیقی که در حوزه بافت فرسوده انجام شده و افزایش این بافت، این ظرفیت وجود دارد تا تعداد این دفا‌تر نیز افزایش یابد.

جعفری افزود: علاوه بر بافت‌های فرسوده، نوسازی بافت‌های ناپایدار نیز در این دفا‌تر هدف گذاری شده تا پیش از آنکه به بافت فرسوده تبدیل شود مدیریت شده و به استاندارد مورد نظر برسد.

کد خبر 183463
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز