همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با بیان اینکه ناوگان اتوبوسرانی برای استقبال از مهرماه در آماده باش کامل قرار دارد گفت: در مجموع۷ هزار دستگاه اتوبوس در تهران فعال است و همزمان با آغاز مهرماه، با تمام ظرفیت به شهروندان خدمات رسانی خواهد کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، پیمان سنندجی با بیان این مطلب افزود: از مجموع اتوبوس‌های فعال شبکه اتوبوسرانی، یک هزار و 191 دستگاه اتوبوس در خطوط اتوبوس‌های تندرو (BRT) مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: تاکنون ۶ خط از اتوبوس‌های تندرو در مجموع به طول ۱۰۴ کیلومتر در پایتخت راه اندازی شده است و یک خط جدید نیز اکنون در دست احداث قرار دارد که فاز اول این خط تا مهرماه به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: میزان کل جابه جایی شبکه اتوبوسرانی شهر تهران روزانه ۴ میلیون ۲۰۰ هزار نفر است که در این میان سهم اتوبوس‌های تندرو یک میلیون ۸۰۰ هزار جابه جایی در روز است.

وی در ادامه تصریح کرد: پیش بینی می‌شود که همزمان با بازگشایی مدارس در مهرماه و افزایش سفرهای شهری، تعداد مسافران شبکه اتوبوسرانی نیز حدود ۵۰۰ هزار نفر افزایش یابد.

 

کد خبر 183138
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز