همشهری آنلاین: دبیر تشکیلات جامعه اسلامی دانشگاهیان از مصوبات سی و چهارمین نشست سالانه این تشکل برای انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری خبر داد و گفت: مقرر شد جامعه اسلامی دانشگاهیان برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم کاندیدا معرفی کند و ستاد انتخاباتی این تشکل به زودی تشکیل شود.

«کریم زارع» در گفتگو با همشهری آنلاین در این باره گفت: در نشست سالانه جامعه اسلامی دانشگاهیان که با حضور اساتید عضو این تشکل از دانشگاه‌های سراسر کشور در مشهد برگزار شد، تصویب شد که این تشکل در زمینه انتخابات ریاست جمهوری و همچنین انتخابات آتی شوراهای شهر به طور فعال ورود پیدا کند و با شناسایی متخصصان، چه برای انتخابات ریاست جمهوری و چه برای انتخابات شوراهای اسلامی شهرها کاندیداهای خود را معرفی کند.

دبیر تشکیلات جامعه اسلامی دانشگاهیان افزود: همچنین تصویب شد در آینده نزدیک ستاد انتخاباتی جامعه اسلامی دانشگاهیان برای انتخابات ریاست جمهوری تشکیل شود.

زارع همچنین با اعلام آمادگی جامعه اسلامی دانشگاهیان برای همکاری با دبیرخانه جنبش عدم تعهد که طی سه سال آتی در تهران مستقر می‌شود، گفت: جامعه اسلامی دانشگاهیان اعلام آمادگی می‌کند که در زمینه دیپلماسی علمی در راستای بیداری اسلامی با دبیرخانه جنبش عدم تعهد همکاری کند.

کد خبر 182823
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز