پنجشنبه ۲ فروردین ۱۳۸۶ - ۰۹:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: عملیات اجرایی رزمایش دریایی اقتدار درخلیج فارس امروز پنجشنبه آغاز شد

به گزارش واحد مرکزی خبر در این رزمایش دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با استفاده از تجهیزات وسلاح های ساخت صنایع وزارت دفاع توان وقدرت دفاعی خود را برای صیانت از آبهای نیلگون خلیج فارس به نمایش گذاشتند.

امیردریادار سجاد کوچکی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اجرای این رزمایش در منطقه میانی وشمالی خلیج فارس گفت: در رزمایش اقتدار نیروی دریایی با استفاده ازناوچه های موشک انداز , ناوهای سنگین رزمی و لجستیکی موشک های هوا به سطح و سطح به هوا به اهداف از پیش تعیین شده دست یافتند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: در این رزمایش زیردریایی تاکتیکی برای شناسایی اهداف مورد نظر که متناسب با شرایط اقلیمی خلیج فارس در صنایع وزارت دفاع ساخته شده است با موفقیت مورد آزمایش قرار گرفت.

وی گفت: در رزمایش اقتدار تفنگداران و تکاوران دریادل نیروی دریایی عملیاتهای ویژه اس بی اس با تجهیزات ویژه شامل پرش از بالگرد، عملیات زیرآبی را با موفقیت تمرین کردند .

امیر دریادار کوچکی جنگ های الکترونیکی، بکارگیری توپخانه مجهز به سامانه هدایت آتش , تیراندازی به هدفهای سطحی و زیرسطحی و بهره جستن از موشک های دوش پرتاب را از دیگر برنامه های رزمایش اقتدار اعلام کرد .

رزمایش اقتدار در پهنه آبهای نیلگون خلیج فارس به وسعت 4 هزارمایل مربع دریایی تا دهم فروردین ادامه دارد

کد خبر 18197

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز