همشهری‌آنلاین: چاپ دوم نظریه رسانه؛ اندیشه‌های رایج و دیدگاههای انتقادی منتشر شد.

نظریه رسانه؛ اندیشه های رایج و دیدگاههای انتقادی

نظریه رسانه؛ اندیشه های رایج و دیدگاههای انتقادیاین کتاب توسط سید محمد مهدی‌زاده در 1500 به قیمت 9500 تومان توسط انتشارات همشهری‌ منتشر شد است.

نگارنده تلاش کرده است تا اندیشه‌های رایج و دیدگاه‌های انتقادی، مجموعه نظریه‌های رسانه را به گونه‌ای دسته‌بندی و ساماندهی کند تا خواننده بتواند درکی منطقی و نظام‌مند از رویکردهای نظری در این قلمرو داشته باشد.

این اثر، فراتر از نظریه‌های اجتماعی و رفتاری که چارچوب مرسوم کتاب‌های نظریه‌های ارتباطات است، به نظریه‌های ساختارگرایی، تعامل‌گرایی، فرهنگی، پسامدرن و... نیز پرداخته است تا خوانندگان را با رویکردهای نظری جدید آشنا کند.

کد خبر 180200

برچسب‌ها