همشهری ْآنلاین: نوشاد عالمیان که در دور گذشته با پیروزی بر رقیب استرالیایی خود ، به شگفتی‌ساز بازی‌های تنیس روی میز المپیک لندن لقب یافته بود، در برابر حریف قدر آلمانی‌اش تاب مقاوت نیافت و بازی را 4 به صفر واگذار کرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین  به نقل از ایسنا در این بازی که 23 دقیقه به طول انجامید نوشاد با نتایج (11-8، 11-5، 12-10، 12-10) تن به شکست داد و از راه‌یابی به جمع 16 پینگ پنگ باز برتر المپیک بازماند.

عالمیان در ست نخست عملکرد پایاپایی داشت اما امتیازهای پایانی را از دست داد. در ست دوم حریف آلمانی بسیار بهتر کار کرد و عالمیان که فاصله زیاد امتیازات را دید خودش را خسته نکرد.

در ست سوم عالمیان بازی را فوق العاده شروع کرد و با ایجاد اختلاف زیاد در آستانه برد قرار داشت اما در حالی که 10 بر 6 پیش بود 12 بر 10 باخت تا نقش مسائل روانی و تجربه کاملا مشخص شود.

ست پایانی هم با نتیجه‌ی 12بر 10به سود بول تیمو به پایان رسید. در این ست عالمیان به نظر می‌رسید از واگذار کردن ست گذشته بسیار ناراحت است و نتوانست عملکرد خودش را به نمایش بگذارد و حتی امتیاز سرویس از دست داد. با این وجود عالمیان توانست اختلافات را جبران کرده و 10-10 مساوی کند،‌اما در پایان بازی را 12 بر 10 واگذار کرد.

عالمیان با درخشش در رقابت‌های المپیک لندن بهترین نتیجه تنیس روی میز ایران در تاریخ ادوار المپیک را رقم زد.

کد خبر 179308

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز