گروه حوادث: مرد آمریکایی برای پس گرفتن دخترش، همسر سابقش را به همراه دو نفر دیگر به گلوله بست و بعد از ربودن دختربچه چهار ساله‌ پا به فرار گذاشت.

جمعه شب گذشته مأموران پلیس پنسیلوانیا در جریان تیراندازی مرگباری در نزدیکی شهر پیتسبورگ قرار گرفتند و راهی محل حادثه شدند. جنایت در خیابانی خلوت رخ داده بود و در جریان آن زن و مرد جوانی به نام‌های برندی کلیوس و ویسنت سانتوسی به همراه زنی میانسال که مادر ویسنت بود به ضرب گلوله به قتل رسیده بودند.

مأموران به تحقیق از شاهدان دست زدند و متوجه شدند عامل جنایت شوهر سابق برندی کلیوس بوده است. بررسی‌ها نشان می‌داد که این مرد بعد از اینکه همسر سابقش را به همراه نامزدش و مادر نامزدش دیده، هر سه نفر آنها را به رگبار بسته و سپس با ربودن دختربچه چهار ساله‌اش از محل متواری شده است. با این اطلاعات، زنگ خطر پلیس به صدا درآمد و تیم‌های جست‌وجو برای دستگیری عامل جنایت که مردی 35ساله به نام کوین بود، آغاز شد.

یکی از آشنایان مرد جنایتکار در تحقیقات گفت: کوین مدت‌ها بود که از همسرش جدا شده بود. او نگران دختر چهارساله‌اش بود و می‌گفت که هر چه تلاش می‌کند تا با همسر سابقش تماس بگیرد و برای گرفتن دخترش قرار بگذارد موفق نمی‌شود. به همین دلیل تصمیم گرفته بود به خانه همسر سابقش برود تا از سلامتی دخترش مطمئن شود.ماموران پلیس در ادامه متوجه شدند که بستگان نزدیک کوین در میشیگان زندگی می‌کنند و این احتمال وجود داشت که مرد جنایتکار بعد از ربودن دخترش راهی این ایالت شده باشد.

با این فرضیه، مشخصات خودروی کوین در اختیار تمامی تیم‌های گشتی قرار گرفت و ماموران چند ساعت بعد متوجه شدند که خودروی کوین برای چند ساعت در پارکینگ هتلی در اوهایو توقف داشته است؛ بنابراین جست‌وجوها برای ردیابی او ادامه یافت و سرانجام بعداز ظهر شنبه به وقت محلی، مأموران توانستند خودروی متهم را در یکی از جاده‌های این ایالت شناسایی و توقیف کنند.با دستگیری متهم، دخترش در خودروی او پیدا شد.

کد خبر 179193
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز