همشهری آنلاین: رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس نهم از تشکیل کمیته‌های تخصصی این فراکسیون در جلسه چهارشنبه چهارم مرداد ماه فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس خبر داد.

مقداد نجف‌نژاد در گفتگو با همشهری آنلاین با بیان این خبر گفت: فراکسیون‌ها در مجلس شورای اسلامی تشکیل می‌شوند تا دستگاه‌ها برای رفع مشکلات خود از فراکسیون‌ها به عنوان یک فرصت استفاده کنند. در همین راستا، فراکسیون مدیریت شهری و روستایی بنا دارد از شهرداری‌های کل کشور حمایت کند.

وی افزود: تهران به عنوان یک کشور کوچک حساب می‌شود چراکه فرق و قومیت‌های مختلف در تهران زندگی می‌کنند و این کلانشهر، پایتخت سیاسی و اجتماعی کشور است؛ همچنین یک ششم جمعیت کل کشور در تهران زندگی می‌کنند بنابراین به همین نسبت هم مشکلات آن بزرگتر است که همه اینها ضرورت حمایت از تهران را مشخص‌تر می‌کند. با این همه، بنای فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس، حمایت از کل شهرداری‌ها و دهیاری‌های کل کشور است.

رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس نهم از تشکیل کمیته‌های تخصصی با عناوین اقتصادی و سرمایه‌گذاری، شوراهای شهر و روستا، خدمات شهری و روستایی، حمل و نقل و ترافیک و طرح‌ها و لوایح در جلسه چهارشنبه چهارم مرداد ماه این فراکسیون خبر داد.

وی از برنامه‌ فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس نهم برای دیدارهای منظم با شهرداران کلانشهرها و شهرداری‌ها و دهیاری‌های کل کشور، مسئولان وزارت کشور و دهیاری‌های کل کشور خبر داد و گفت: در همین راستا نمایندگان مجلس در ماه مبارک رمضان نشستی با قالیباف شهردار تهران خواهند داشت.

نجف‌نژاد افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی همانند سال‌های گذشته در ایام ماه مبارک رمضان سه شنبه هفته آینده به دیدار دکتر قالیباف می‌روند.

کد خبر 178907
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز