همشهری آنلاین: سینماها از امشب ـ 31 تیرماه ـ با سانس‌های ویژه ماه رمضان میزبان شهروندان تهرانی می‌شوند.

سردر سینما

به گزارش ایسنا، حبیب کاوش ـ سخنگوی شورای صنفی نمایش ـ در این‌باره گفت: سانس‌های فوق‌العاده اکران برای سینماهایی که متقاضی اجرای طرح رمضان بوده‌اند از امشب ـ 31 تیرماه ـ آغاز می‌شود.

وی درباره فیلم‌هایی که در این سانس‌های ویژه به نمایش درمی‌آیند، عنوان کرد: در این چند روز فیلم‌هایی که روی پرده بودند در سانس‌های ویژه به نمایش درخواهند آمد؛ اما از 5 مرداد «من و تو» به کارگردانی محمد بانکی اکران می‌شود.

همچنین «نامزد آمریکایی من» به کارگردانی داود توحیدپرست هم پس از افتادن کف فروش «بدون اجازه» روی پرده می‌رود.

کاوش افزود: به غیر از فیلم‌های ایرانی که در سانس‌های ویژه ماه رمضان نمایش داده می‌شوند، تعدادی از فیلم‌های خارجی هم طی برنامه‌ریزی‌هایی که اعلام شده، روی پرده می‌روند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره «کلاه‌قرمزی و بچه‌ننه» که گفته می‌شد احتمالا در ماه رمضان اکران می‌شود، گفت: فعلا خبری از اکران «کلاه قرمزی و بچه ننه» نیست و درخواستی برای نمایش این فیلم به شورای صنفی نمایش ارائه نشده است.

از نظر ما هر فیلمی که بخواهد در طرح اکران ماه رمضان شرکت کند، قابل پذیرش و بدون مشکل است و ما از آن استقبال خواهیم کرد.

در حال حاضر فیلم‌های «خوابم می‌آد»، «آزمایشگاه»، «شور شیرین»، «کیمیا و خاک»، «پس کوچه‌های شمرون»، «بدون اجازه»، «همه‌چی آرومه» و «راه بهشت» در سینماهای تهران اکران می‌شوند.

قرار است «من و تو» 5 مردادماه در گروه آزادی جایگزین «شور شیرین» شود.

همچنین «نامزد آمریکایی من» در گروه عصر جدید جایگزین «بدون اجازه» می‌شود که طی دو هفته نمایش، فروشش کمتر از 50 میلیون تومان بوده است.

 

کد خبر 178198

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز