گروه حوادث: به رغم تدابیر شدید پلیس برای برخورد با برهم زنندگان امنیت، انفجار مواد محترقه در مناطق مختلف تهران، مجروحان بسیاری را راهی بیمارستان کرد.

در جریان یکی از مهمترین این حوادث که در زیرزمین آپارتمانی حوالی میدان ولی‌عصر تهران رخ داد، 3 جوان مجروح شدند. این انفجار ساعت 2 بامداد روز سه‌شنبه 23 اسفند و زمانی به وقوع پیوست که3 پسر و دختر جوان در زیرزمین آپارتمانی مشغول ساخت مواد محترقه بودند که بر اثر انفجار مجروح شدند.

به گزارش آتش نشانی در این حادثه شیشه‌های این آپارتمان و ‌آپارتمانهای مجاور بر اثر موج انفجار شکست.

قطع انگشتان پسربچه 10 ساله

در حادثه دیگری که ساعت 11 و 20 دقیقه دیروز در خیابان شهر‌آرا رخ داد، انفجار ترقه باعث قطع شدن انگشتان  دست پسربچه 10 ساله‌ای شد.

این پسربچه که یک بسته نارنجک دستی حاوی اکلیل و سرنج در دست داشت هنگام خروج از مدرسه قصد داشت یکی از ترقه‌ها را جلوی دوستانش منفجر کند که بر اثر گرمای دستانش ترقه‌ منفجر شد و انگشتان وی به شدت آسیب دید.

با حضور تیم اورژانس در محل حادثه مشخص شد که این پسربچه از ناحیه دست راست دچار نقص عضو شده و انگشتان آسیب‌دیده وی باید قطع شوند.

شوخی خطرناک

حادثه دیگری که به مرکز اورژانس تهران گزارش شد ساعت 16 و 44 دقیقه در خیابان خاقانی در شرق تهران رخ داد.

بر اساس این گزارش2 جوان با پرتاب ترقه به سوی هم در حال شوخی بودند که ناگهان یکی از آنها یک بسته بزرگ حاوی چندین ترقه را به سوی دیگری پرتاب کرد و انفجار ترقه‌ها باعث سوختگی شدید سروصورت دوستش شد.

با حضور تیم پزشکی، مشخص شد که شدت سوختگی به حدی است که جوان مجروح توانایی صحبت کردن ندارد و به این ترتیب وی به بیمارستان انتقال یافت.

این گزارش حاکی است در حوادث دیگری که روز سه‌شنبه در تهران رخ داد چند فرد دیگر نیزمجروح شدند که در یکی از این انفجارها مرد جوانی بر اثر موج انفجار دچار اختلال حواس شد.

کد خبر 17790

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز