مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۶
۰ نفر

گروه شهری: به مناسبت فرارسیدن‌ماه مبارک رمضان، فروشگاه‌های شهروند به‌مدت یک‌ماه 100قلم از کالاهای مورد نیاز مردم را با تخفیف پنج تا 25درصدی عرضه می‌کنند.

به گزارش همشهری، از روز نخست‌ماه مبارک رمضان دو هزار بارکد کالاهای مورد نیاز شهروندان شامل برنج، روغن، خرما، قند، چای، شیر، ماست، پنیر، حبوبات، گوشت، مرغ و غیره مشمول تخفیف خواهند شد.قدرت گودرزی، مدیرعامل شرکت شهروند دیروز در نشست خبری که به مناسبت فروش فوق‌العاده ‌ماه مبارک رمضان بر پا شده بود به خبرنگاران گفت:

همه‌ساله فروشگاه‌های شهروند برای کمک به تأمین سبد کالای خانوارهای روزه‌دار اقدام به برگزاری فروش ویژه می‌کنند. به همین مناسبت امسال نیز با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی و بالا رفتن قیمت انواع کالاها، تحقق این مهم به سختی میسر شد به‌نحوی که طی نشست‌های متعدد با تأمین‌کنندگان کالا بالاخره رضایت آنها را برای تخفیف کالاهای عرضه‌شده در شهروند تأمین کردیم.

وی تأکید کرد: شرکت شهروند از سال89 تا‌کنون در ایام‌ماه مبارک رمضان سعی کرده در قالب فروش‌های ویژه کالاهایی باکیفیت، تنوع بالا و در عین حال با قیمت پایین را به مردم عرضه کند.گودرزی ضمن اعلام این مطلب که ساعت کار فروشگاه‌های شهروند از 9صبح تا ساعت 22است، ادامه داد: تنها در فروشگاه بیهقی ساعت کار 24ساعته است، علاوه براین زمان اذان مغرب و افطار همه کسانی که در فروشگاه‌های شهروند حضور داشته باشند با افطاری مختصری پذیرایی خواهند شد.

یکی دیگر از محورهای صحبت مدیرعامل شهروند اختصاص به قمیت مرغ در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند داشت. وی در این‌باره گفت: ما سعی کردیم نهضت کاهش قیمت را ادامه دهیم به‌عنوان مثال در روز یکشنبه قیمت مرغ در بازار کیلویی هشت هزارتومان بود اما در فروشگاه‌های شهروند زیر شش هزار تومان عرضه می‌شد.

درمورد گوشت گوساله نیز به گفته گودرزی پس از افزایش 30درصدی قیمت که به‌صورت رسمی اعلام شد تولیدکننده‌ها قول دادند تا گوشت لازم را تأمین کنند بنابراین جای هیچ‌گونه نگرانی نیست و انبارهای شهروند مملو از کالاست.بنا براین گزارش، تخفیف‌های درنظر گرفته شده برای برنج ایرانی تا 12.5درصد، برنج خارجی 10تا 12درصد، حبوبات12تا 13درصد، روغن تا 30درصد، چای 24درصد، خرما 25درصد و شیر، ماست، پنیر و کره تا 23درصد درنظر گرفته شده است.

به گفته گودرزی، فروشگاه‌ شهروند بالاترین تخفیف‌ها را خودش تقبل کرده به‌نحوی که حاشیه سود را برای خود یا صفر کرده و یا حداکثر پنج درصد درنظر گرفته است، به‌عنوان مثال، حاشیه سود در مورد گوشت هشت درصد بوده است که به پنج درصد کاهش داده‌ایم، حاشیه سود 10درصدی مرغ را نیز به شش درصد رساندیم، ماهی و میگو نیز از سوی شهروند 16درصد و از سوی تأمین‌کنندگان پنج‌درصد تخفیف خورده است.

یکی از افتخارات شهروند از نظر مدیرعامل این مجموعه، اجرایی کردن پیام مقام معظم رهبری درمورد حمایت از تولید ملی بوده و به همین دلیل در کمیته تأمین و فروش شهروند، کالاهای خارجی پذیرش نمی‌شوند و در مورد تولیدات داخلی نیز سعی شده محصولات با کیفیت با برند خوب پذیرش شوند.

گودرزی همچنین گفت: با هدف تأمین سلامت مردم و حفظ محیط‌زیست در فروشگاه‌های شهروند نایلکس غیرتجزیه‌پذیر عرضه نمی‌شود و کل نایلکس‌ها تجزیه‌پذیر شده‌اند، علاوه براین کل ظروف یک‌بارمصرف پلاستیکی نیز از دو سال قبل جمع‌آوری شده و ظروف تجزیه‌پذیر جایگزین آن شده‌اند. وی با اعلام اینکه فروشگاه شهروند تنها فروشگاه زنجیره‌ای در سطح کشور است که موفق به کسب مجوز فروش اینترنتی و مجازی شده است، گفت: ما آمادگی داریم به محض برداشته شدن موانع فروشگاه دیگری در دهکده المپیک در زمینی به مساحت 10هزار متر مربع احداث کنیم.

کد خبر 177751
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز