سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۷
۰ نفر

گروه اقتصادی: قیمت برخی انواع خودرو طی یک هفته گذشته در حالی از 200تا 700هزار تومان افزایش یافته که رئیس سازمان حمایت این افزایش قیمت‌ها را غیرقانونی قلمداد می‌کند.

مشکلات تولید و توقف عرضه برخی خودروهای داخلی مانند پژو 206و تندر 90در حالی باعث افزایش 200تا 700هزار تومانی قیمت این خودروها شده که جواد تقوی با اظهار بی‌اطلاعی از این افزایش قیمت‌ها به خبرنگار ما گفت: این سازمان برای افزایش قیمت خودرو هیچ‌گونه مجوز جدیدی به هیچ‌یک از خودرو‌سازان نداده و افزایش قیمت‌ها غیرقانونی است. توقف عرضه پژو 206باعث افزایش 200تا 500هزار تومانی قیمت این خودرو شده و طی یک هفته اخیر انواع مختلف این خودرو رشد قیمت را شاهد بوده است.

همچنین قیمت تندر 90نیز با افزایش 700هزار تومانی روبه‌رو شده و هر دستگاه تندر 90فول ایران خودرو 18میلیون و 300هزار تومان و نوع پارس خودرو آن 18میلیون و 900هزار تومان خرید و فروش می‌شود.رئیس سازمان حمایت اعلام کرده، سازمان حمایت هیچ مجوز جدیدی برای افزایش قیمت نداده و بالابردن قیمت توسط خودرو‌سازان داخلی خارج از ضوابط سازمان حمایت انجام شده و قانونی نیست.تقوی همچنین صدور مجوز از سوی سازمان حمایت برای افزایش قیمت برخی خودروها در اواخر خرداد‌ماه را به‌رغم اعلام خبری رسمی افزایش قیمت چهار محصول ایران‌خودرو رد کرد و گفت: هیچ مجوز جدید افزایش قیمتی داده نشده است.

کد خبر 176183
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز