همشهری آنلاین: پس از اعتراض دیروز نمایندگان جا مانده از کمیسیون های پرطرفدار و قول مساعدت علی لاریجانی، 9 نماینده به 4کمیسیون امنیت ملی، برنامه و بودجه، انرژی و صنایع و معادن اضافه شدند.

پانا نوشت: مقداد نجف نژاد نماینده‌ بابل، محمدرضا تابش نماینده اردکان، غلامرضا کاتب نماینده‌ گرمسار و قاسم عزیزی نماینده اراک، 4 نماینده‌ای هستند که به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اضافه شدند تا این کمیسیون با 29 نفر تکمیل شود.

همچنین رمضانعلی سبحانی فرد نماینده‌ سبزوار، کمال‌الدین پیرموذن نماینده اردبیل و مجید منصوری نماینده لنجان نیز 3 نماینده‌ای هستند که به ترکیب کمیسیون صنایع و معادن اضافه شدند و بر این اساس ترکیب این کمیسیون با 26 نفر کامل شد.

محمد سعید انصاری نماینده‌ آبادان نیز به کمیسیون انرژی و احمد بخشایشی نماینده‌ اردستان هم به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اضافه شدند. بر این اساس ترکیب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با 29 نفر و کمیسیون انرژی با 24 نفر بسته شد.

به گفته خبرگزاری مهر کاظم جلالی از بررسی اعتراض بخشایشی اردستانی مبنی بر عدم موافقت با حضور وی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر داد و گفت: با تجدید نظر صورت گرفته بخشایشی هم به اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزوده شد.

9 نماینده جامانده در حالی به ترکیب کمیسیون های پرطرفدار اضافه شدند که عصر دیروز هیات رئیسه و اعضای شعب در جلسه‌ای نسبت به افزایش تعداد این 4 کمیسیون رای مثبت دادند تا به نوعی از موج اعتراض ها به نحوه چینش اعضای کمیسیون های تخصصی مجلس نهم که در جلسه علنی دیروز خانه ملت مورد اعتراض جاماندگان قرار گرفت بکاهند.

 

کد خبر 173684

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز