همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: برنامه زمان‌بندی اتوبوس‌ها در تمام خطوط به اطلاع شهروندان می‌رسد و بروشورهایی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد تا بدانند با کدام اتوبوس و از کدام مسیر می‌توانند آسان‌تر و سریع‌تر به مقصد مورد نظر برسند.

به گزارش همشهری آنلاین، پیمان سنندجی با بیان اینکه در حال حاضر بر روی تمام اتوبوس‌های بلیتی دستگاه‌های GPS نصب شده و در اتوبوس‌های ریالی نیز نصب این دستگاه‌ها در دست انجام است، گفت: بر این اساس برنامه زمان‌بندی اتوبوس‌ها در تمام خطوط به اطلاع شهروندان می‌رسد.

وی در این باره افزود: در مرحله نخست، اطلاعات برنامه زمان‌بندی اتوبوس‌ها در نمایشگرهای داخل ایستگاه‌ها در منطقه 7 اتوبوسرانی در معرض دید شهروندان ساکن در شهر ری قرار خواهد گرفت و در مرحله بعد که تا پایان سال جاری به مورد اجرا در می‌آید، این برنامه در تمام خطوط اتوبوسرانی نهایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از طراحی بروشورهای جدید به منظور آگاهی بیشتر شهروندان از وضعیت خطوط اتوبوسرانی خبر داد و گفت: این بروشورها در اختیار مسافران قرار می‌گیرد تا بدانند با کدام اتوبوس و از کدام مسیر می‌توانند آسان‌تر و سریع‌تر به مقصد مورد نظر برسند.

سنندجی برنامه زمان‌بندی ناوگان اتوبوسرانی را از مباحث مهم شرکت واحد نام برد و اعلام کرد: در اجرای این طرح اعزام اتوبوس‌ها و رسیدن به موقع ناوگان به ایستگاه‌ها مورد نظر است، به این معنا که یک اتوبوس در چه زمانی حرکت می‌کند و مدت رسیدن آن به ایستگاه مورد نظر چند دقیقه است.

وی یکی از مهم‌ترین اهداف مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل و ترافیک را تحقق دسترسی شهروندان بعد از طی 350 متر به اولین ایستگاه حمل و نقل عمومی اعلام و تصریح کرد: در طراحی خطوط فیدر به سمت و سویی حرکت می‌کنیم که شهروندان پس از طی حداکثر 350 متر بتوانند به نخستین ایستگاه اتوبوس دسترسی پیدا کنند.

کد خبر 173388
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز