دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: در ادامه برنامه نمایش فیلم در بخش مروری بر فیلم های مستند چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر، چهارشنبه 10 خردادماه ساعت 16:30 ، فیلم «پرواز بر فراز بالهای خیال» ساخته منوچهر طیاب با موضوع علی اکبر صنعتی هنرمند مجسمه‌‍‌ساز، محصول سال 1385 به مدت 45 دقیقه در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصرتهران به نمایش درمی‌آید.

نقاشی

به گزارش همشهری آنلاین، بعد از نمایش فیلم جلسه نقد و بررسی این فیلم با حضور سعید قطبی‌زاده از منتقدان سینما برگزار می‌شود.

فیلم های مستند هنرهای تجسمی به دلیل گستردگی این هنرها و مسائل متنوع آن از سوی دیگر سابقه تاریخی بسیار غنی این هنرها در ایران از قدیمی ترین ایام تاکنون، گستره وسیع و متنوعی را پیش روی هنرمندان این بخش قرار می‌دهد که در هر یک از زمینه‌ها، آثار فاخر و در عین حال دلنشینی را سبب می‌شود.

فیلم «پرواز بر فراز بالهای خیال» به زندگی و آثار علی اکبر صنعتی از هنرمندان مجسمه‌ساز در عرصه هنرهای تجسمی می‌پردازد.

منوچهر طیاب فارغ‌التحصیل رشته سینما از دانشگاه وین است.

وی آثار؛ البرز، زاگرس گهواره تمدنی کهن، دریای پارس، نقاشی ایران، دروازه ملکوت، وانگه روان جهان گریه کرد و ... را در کارنامه خود دارد.

علاقمندان برای استفاده از برنامه نمایش فیلم می‌توانند روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 16:30 به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه کنند و یا برای اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.tmoca.com و یا با شماره تلفن 88951965 (روابط عمومی) و 88955753 (سینماتک) تماس بگیرند.

 

کد خبر 172276

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز