همشهری آنلاین: نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی آگروفود (صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته) درحالی دومین روز خود را آغاز کرد که صبح امروز همه مراجعه‌کنندگان و از جمله غرفه‌داران با صحنه‌ای عجیب رو‌به‌رو شدند.

food

« دیروز همه چیز عادی بود. ما تا پایان ساعت کار نمایشگاه این‌جا بودیم. اما امروز صبح که آمدیم تمام درهای سالن‌های ورودی نمایشگاه بسته و پلمپ شده است. تعداد زیادی نیروی انتظامی در محوطه نمایشگاه هستند و البته هیچ‌کس هم نیست که توضیحی به ما بدهد.»

این را مسوول یکی از غرفه‌های نمایشگاه به همشهری آنلاین می‌گوید. وی با ناراحتی ادامه می‌دهد: ما برای این غرفه‌ها برای 4 روز مقدار زیادی پول داده‌ایم و حالا این زمان ماست که از بین می‌رود و هیچ‌کس هم پاسخگو نیست.

به گفته این غرفه‌دار، جالب‌ترین قسمت این ماجرا بهت و تعجب مسوولان شرکت‌های خارجی است که در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

اما یکی از کارمندان  روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در پاسخ به سوال همشهری آنلاین در مورد علت این ماجرا چنین پاسخ می‌دهد: «مشکل از جانب نمایشگاه نیست، نهاد دیگری سالن‌ها را پلمپ کرده و ما سعی داریم تا هرچه زودتر مشکل به وجود آمده برطرف شود و سالن‌ها باز شوند.»

وی در پاسخ به این‌که مشکل اصلی چه بوده و چرا چنین اتفاقی افتاده، می‌گوید: « ما مجاز به پاسخ به این سوال نیستیم. اما امیدواریم مشکل زودتر برطرف شود.»

گفتنی است که نمایشگاه اگروفوداز تاریخ هفتم الی دهم خردادماه در محل دائمی نمایشگا‌ه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود.
هدف از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته، ایجاد حلقه‌ بین تولیدکنندگان داخلی، خارجی و مصرف‌کنندگان و همچنین آگاهی مصرف‌کنندگان از آخرین دستاوردها در این زمینه اعلام شده است.

در نمایشگاه امسال 574 واحد تولیدی داخلی و 218 شرکت خارجی یا نمایندگان آنها شامل کشورهای آلمان، اسپانیا، اسلوونی، اتریش، امارات، ایتالیا، برزیل، تایلند، ترکیه، چین، دانمارک، سوئیس، عمان، فرانسه، فنلاند، کانادا، کره جنوبی، لبنان، مکزیک، هلند و هند حضور پیدا کرده‌اند.

کد خبر 172244
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز