مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۵:۲۷
۰ نفر

گروه سلامت: معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر از تشکیل 530 پست و پایگاه ثابت و سیار امدادی در محورهای مختلف کشور، همزمان با آغاز سفرهای نوروزی مردم خبر داد.

دکتر علیرضا پرند افزود: از مجموع پست‌ها و پایگاه‌های امدادی هلال احمر ، 150پایگاه به صورت ثابت و 379 پایگاه به صورت کانکس و سیار استقرار یافته و از 25اسفند امسال تا 15فروردین سال آینده به مردم و مسافران نوروزی خدمات امدادی ارائه می‌دهند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات در رابطه با وظایف امدادگران هلال احمر در طول ایام نوروز 86 یادآور شد: ارائه کمک‌های اولیه به آسیب‌دیدگان، انتقال مصدومان ناشی از حوادث و سوانح جاده‌ای به مراکز درمانی، اسکان اضطراری افراد درمانده و تغذیه آنها، ارائه خدمات حمایت روانی به آسیب‌دیدگان ناشی از حوادث جاده‌ای و ارائه خدمات در زمینه درمان‌های سرپایی به مراجعه‌کنندگان به پست‌ها و پایگاه‌های امدادی هلال احمر از مهم‌ترین وظایف امدادگران هلال احمر در مدت زمان مذکور است.

پرند در ادامه از افزایش 100دستگاه آمبولانس امدادی به ناوگان حمل و نقلی هلال احمر خبر داد و گفت: قرار است این آمبولانس‌ها در طول ایام نوروز برای افزایش ارائه خدمات امدادی و درمانی هلال احمر به‌کارگرفته شود.

کد خبر 17020

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز