چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۸۵ - ۰۸:۴۱
۰ نفر

گروه ورزشی: در مسابقات لیگ باشگاههای کشور نمی شود که کشتی گیر هر استان را به اجبار وادار به کشتی گرفتن در همان استان کرد.

این مطلب را محمدرضا یزدانی خرم در جواب اعتراض رئیس هیأت کشتی مازندران گفت که ادعا کرد یکی از مربیان تیم ملی کشتی آزاد پای کشتی گیران ملی پوش این استان برای پیوستن به تیم مورد نظرشان نشسته اند.

سرپرست فدراسیون کشتی می گوید: همه در حرف مدعی حرفه ای شدن در ورزش هستند، اگر چنین است در لیگ کشتی هر تیمی در فضای رقابتی با اختصاص امتیاز بیشتر می تواند بهترین ها را از استان های مختلف گلچین کند و کشتی گیر هم که عمر قهرمانی کوتاهی دارد، طبیعی است که جذب بهترین پیشنهاد شود.

وی افزود: البته من مخالف این حرکت هستم و در تیم ملی جای این حرف ها نیست و مربیان هم باید همه توجهشان فقط به تیم ملی باشد.

با توجه به حجم زیاد کارها و اعزام ها و اردوهایی که در پیش داریم در شرایط فعلی فرصتی برای چنین بحث هایی نیست و حتماً با شنیدن نظر موافق و مخالف و اگر کمیته فنی تشخیص دهد ممکن است تغییراتی در طرز کار لیگ ایجاد شود.

یزدانی خرم در جواب این سئوال و اینکه سرپرست فدراسیون والیبال (داورزنی) با توصیه او انتخاب شده است گفت: اصلاً اینچنین نبود. او از مدیران با سابقه تربیت بدنی است و خود سازمان با جمع بندی شرایط نامزدها او را برگزید. ما نیز به فدراسیون والیبال کمک خواهیم کرد تا موفقیت های گذشته ادامه پیدا کند.

کد خبر 1695

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز