جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۷:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: نظامیان اسرائیلی شاغل در یک مرکز تولید سلاح‌های شیمیایی و بیولوژیک مبتلا به سرطان شده‌اند، اما وزارت دفاع اسرائیل مانع از درز کردن این خبر به رسانه‌‌ها شده است.

به گزارش روزنامه اسرائیلی ها‌آرتص وزارت جنگ اسراییل از قبول این اشخاص به عنوان افراد از کار افتاده و بیمار خوداری کرده و آنان را از نقل ماجرای آلوده شدن خود ، در روزنامه‌ها برحذر داشته است.

این روزنامه،"تسریویم" را مرکز تولید سلاح شیمیایی و میکروبی در اسراییل معرفی کرده بدون آنکه ذکر کند این مرکز در کدام قسمت سرزمین- های اشغلی قرار دارد.

هاآرتص به نقل از "اوی مشولام" از افسران ذخیره ارتش اسراییل که دارای درجه دکترا در شیمی است و در این مرکز کار کرده نوشت : هنگام کار در این مرکز بارها در معرض استشمام گازهای خردل و اعصاب قرار گرفتم و اکنون هنوز از عوارض آن در رنج هستم.

رژیم صهیونیستی بارهاعلیه فلسطینان از سلاح‌های میکروبی و شیمیایی استفاده کرده و در جنگ اخیر خود علیه لبنان نیز بمب‌های فسفری بکار برده است.

این رژیم تاکنون به هیچ نهاد بین‌المللی اجازه بازدید از مکانهای نظامی و تسلیحاتی به ویژه مراکز اتمی خود را که مقام‌های اسراییلی رسما به داشتن بمب اتمی اعتراف کرده‌اند ، نداده است.

کد خبر 16929

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز