مجموع نظرات: ۰
شنبه ۵ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۰:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: در بودجه پیشنهادی سال 86 شهرداری تهران به شورای شهر ، حدود 220 میلیارد تومان برای امور اجتماعی ، فرهنگی و ورزشی در نظر گرفته شده است.

معاون امور مناطق شهرداری تهران در این باره گفت: بودجه ای که در بخش اجتماعی ، فرهنگی و ورزشی  برای مناطق 22 گانه در نظر گرفته شده 100 میلیارد تومان است که با احتساب بودجه 120 میلیاردی که برای امور فرامنطقه‌ای پیش بینی شده، این رقم به 220 میلیارد تومان رسیده است.

فرهاد یعقوبی افزود: برنامه سال 86 شهرداری تهران با دید محله گرایی تنظیم شده و این موضوع بارها به مناطق اعلام شده که اساس فعالیت‌های سال 86 خود را در نیاز محلات قرار دهند و با ارتباط خوب با شورایاری ها و توجه به پیام های 137 شهروندان در راستای رویکرد محله محوری و شهروندمداری گام بردارند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران یعقوبی با اشاره به اقدامات شهرداری در امر ورزش گفت: از ابتدای امسال احداث یک سالن چند منظوره در هر ناحیه از شهر تهران را در دستور کار خود قرار دادیم به طوری که تا پایان سال 90 سالن به بهره برداری می‌رسد و در سال آینده تعداد این سالن ها به 120 سالن خواهد رسید.

وی افزود: از این سالن ها در مواقع بحران به عنوان پناهگاه و اسکان شهروندان و در مواقع عادی به عنوان سالن ورزشی ویژه بانوان استفاده خواهد شد.

معاون امور مناطق شهرداری تهران در ادامه گفت: همچنین احداث 500 زمین چمن مصنوعی از ابتدای سال در دستور کار شهرداری قرار گرفت و تاکنون 350 زمین در ابعاد استاندارد به بهره برداری رسیده و بقیه نیز در دست احداث است.

وی در پایان گفت: اگر 100 میلیارد بودجه پیشنهادی ما برای امور اجتماعی، فرهنگی و ورزشی مناطق 22 گانه در شورای شهر به تصویب برسد محلات شهردر سال 86 شاهد اتفاقات خوبی خواهند بود.

کد خبر 16476

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز