همشهری آنلاین: خبرگزاری دولت در حالی سفر حسن روحانی مسئول اسبق تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران به وین در آستانه دور جدید مذاکرات ایران و گروه 5+1 را حائز اهمیت دانسته که سبحانی‌نیا عضو هیئت رئیسه مجلس سفر حسن روحانی به وین را بی ارتباط با نزدیک شدن به دور جدید مذاکرات ایران و گروه 5+1 می‌داند.

به گزارش همشهری آنلاین، ایرنا در خبری  که با عنوان "حسن روحانی کجاست؟" منتشر کرد؛ نوشت: "در حالی که قرار است در آینده نزدیک دور جدید مذاکرات ایران و گروه 5+1 برگزار شود، خبرها از سفر حسن روحانی مسوول اسبق تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان به وین پایتخت اتریش حکایت دارد."

خبرگزاری دولت که با انتشار این خبر، سفر حسن روحانی در آستانه دور جدید مذاکرات ایران و گروه 5+1 را حائز اهمیت دانسته در عین حال خاطرنشان کرده که یکی از اعضای خانواده روحانی در اتریش اقامت دارد.

حسین سبحانی‌نیا، عضو هیئت رئیسه مجلس که دارای سابقه عضویت در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در دوره‌های دوم، سوم، چهارم، هفتم و هشتم مجلس است در گفتگو با همشهری آنلاین گفت: خیلی بعید می‌دانم سفر حسن روحانی به وین ارتباطی با دور جدید مذاکرات ایران و گروه 5+1 داشته باشد.

وی با اشاره به نوع نگاه حسن روحانی به مسائل هسته‌ای افزود: ایام تعطیلات نوروزی است و ممکن است این سفر در راستای گذران ایام تعطیلات باشد.

حسن روحانی بر اساس آنچه ایرنا منتشر کرده صبح روز دوشنبه هفتم فروردین ماه وارد فرودگاه وین شده است.

کد خبر 164291
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز