همشهری آنلاین: وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر مسئولیت وزارتخانه متبوعش در تامین کالاهای اساسی مردم، از شرکت بازرگانی دولتی خواست تا در سال جاری بر اجرای طرح‌های استراتژیک تمرکز کنند.

مهدی غضنفری

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی غضنفری با اعلام چند دستور کار جدید برای شرکت بازرگانی دولتی خواست تا در سال جاری که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با نام سال تولید ملی، سرمایه و کار ایرانی نامگذاری شده، تمرکز بر طرح های استراتژیک را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر تکمیل و اتمام طرح‌های سیلوسازی کشور در سال جاری، اظهار داشت: با توجه به اهمیت نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری انتظار می‌رود تا تمامی فعالیت‌ها و اقدامات در حال انجام با نگاه تخصصی پیگیری و اجرا شود.

غضنفری در ادامه اشاره ای نیز به پیام نوروزی رئیس جمهوری در سال نو داشت و بیان داشت: رئیس جمهور دراین سخنان بر اجرای طرح های پروژه‌های ماندگار، تکمیل طرح های نیمه تمام در سال جاری و اینکه دولت های بعدی درگیر طرح‌ها نشوند و به کارهای خود بپردازند تاکید کرده است.

وی با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت مسئول تامین کالای اساسی مردم است، گفت: باید با درپیش گرفتن تدابیر لازم، موجبات آسایش و امنیت مردم را در همه حال فراهم کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، تصریح کرد: تسویه حساب کامل مطالبات، سعه صدر و هوشمندی برای اجرا و به پیش بردن کارها نشانه توانمندی مجموعه بازرگانی در سال گذشته بود.

غضنفری ادامه داد: اجرای خوب فاز نخست قانون هدفمندی یارانه ها نیز نشان از علاقه مندی برای انجام درست کارها در وزارت صنعت، معدن و تجارت و در همه حوزه های مرتبط آن است که شرکت بازرگانی دولتی نیز در خصوص انجام وظایف محوله به خوبی عمل کرد.

کد خبر 164281
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز