همشهری‌آنلاین: سلیمی‌نمین با بیان اینکه کاری که رهبری درباره آقای هاشمی انجام می‌دهند عین مصلحت نظام است، گفت: برخی افراد به دنبال این هستند که فضای این مدیریت را به هم بزنند و فضای جامعه را علیه هاشمی دوقطبی کنند یعنی آنقدر طرف دیگر که هاشمی باشد را بد نشان می‌دهند که مخاطب مجبور شود به سمت قطب دیگر که به اصطلاح خودشان ایستاده‌اند، برود.

سلیمی‌نمین در اردوی آموزشی بسیج دانشجویی صنعت نفت اهواز که در اردوگاه سید‌الشهدا(ع) سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، گفت: ابقای هاشمی در ریاست مجمع تشخیص براساس مصلحت انقلاب است. مهمترین اظهارات سلیمی نمین به نقل از بازتاب در زیر آمده است:

  • رهبر معظم انقلاب می‌خواهند که آقای هاشمی در امور نظام باقی بماند چون هم به صلاح هاشمی و هم به صلاح انقلاب است.
  • باید مراقبت کرد هاشمی به دست دشمن نیفتد. مخالفان انقلاب به دنبال پرچمی می‌گردند که زیر آن سینه بزنند و تاکنون علائمی در رابطه با این موضوع هم دریافت کرده‌اند.
  • کاری که رهبری درباره آقای هاشمی انجام می‌دهند، عین مصلحت نظام است.
  • برخی افراد به دنبال این هستند که فضای این مدیریت را به هم بزنند و فضای جامعه را علیه هاشمی دوقطبی کنند یعنی آنقدر طرف دیگر که هاشمی باشد را بد نشان می‌دهند که مخاطب مجبور شود به سمت قطب دیگر که به اصطلاح خودشان ایستاده‌اند، برود.
  • جبهه پایداری، پس از تشکیل تاکنون، همواره کوشیده است بین خود و آقای هاشمی رفسنجانی، یک دوقطبی ایجاد کند و با ترساندن مردم از وی، آنها را به سوی خویش فرا بخواند.
کد خبر 163950
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز