همشهری‌آنلاین: استاندار تهران با بیان اینکه تبلیغات هواداران نامزدها در شعب اخذ رای ممنوع است و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود، گفت: 500 هزار عوامل اجرایی در استان تهران برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونمند آماده هستند.

مرتضی تمدن در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: تبلیغات نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ساعت هشت صبح  پنج شنبه به پایان رسید و پس از آن اگر بازرسان تخلفاتی را از نامزدها مشاهده کنند حتما تذکر خواهند داد.

وی اظهارداشت: تعداد گزارشات و شکایات مطرح شده در طول مدت زمان تبلیغات نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان تهران بسیار اندک بوده است و تمامی نامزدها و هوادارانشان تلاش کردند تا یک انتخاباتی در چارچوب قانون برگزار شود.

تمدن ادامه داد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح فردا(جمعه) به مدت 10 ساعت برگزار خواهد شد و درصورت نیاز با تایید ستاد انتخابات کشور قابل تمدید خواهد بود.

مردم، رای دادن را به ساعت های پایانی انتخابات موکول نکنند

استاندار تهران گفت: مردم حضور در پای صندوق های اخذ رای را به ساعات پایانی انتخابات موکول نکنند و از همان ساعت های اولیه صبح با مراجعه به شعب اخذ رای به نامزد های مورد نظر خود رای دهند.

تمدن اظهارداشت: اگر مردم از ساعت های اولیه صبح به شعب اخذ رای مراجعه کنند با صف های طولانی در شعب اخذ رای مواجه نخواهیم بود.

چهار هزار و 979 شعبه اخذ رای ثابت و 476 شعبه سیار در تهران

وی با بیان اینکه پنج هزار و 455 شعبه اخذ رای برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تهران پیش بینی شده است، افزود: از این تعداد چهار هزار و 979 شعبه ثابت و 476 شعبه سیار است.

تمدن ادامه داد: خوشبختانه تمامی شرایط و امکانات لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و قانونمند فراهم است و هیچ مشکلی در روند اخذ رای نخواهیم داشت.

نماینده نامزدها در شعب اخذ رای حضور خواهند داشت

استاندار تهران گفت: نماینده تمام نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شعب اخذ رای حضور خواهند داشت و از نزدیک روند رای گیری را نظارت می کنند.

تمدن افزود: همچنین نمایندگان نامزدها در زمان شمارش آراء نیز حضور خواهند داشت.

وی اظهارداشت: شش هزار بازرس نیز برای جمعه سازماندهی شده و بر نحوه اخذ رای در تمامی شعب اخذ رای نظارت خواهند داشت.

تمدن ادامه داد: همچنین تدابیر راهنمایی و رانندگی در اطراف شعب اخذ رای پیش بینی شده تا فردا شاهد ترافیک سنگین نباشیم و مشکلی برای تردد مردم وجود نداشته باشد.

هیچ کس حق تبلیغ در شعب اخذ رای را ندارد

استاندار تهران گفت: هیچ کس در شعب اخذ رای نمی تواند برای نامزدی تبلیغات داشته باشد و فضای داخلی شعب باید به دور از تبلیغات باشد و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد خواهد شد.

تمدن افزود: مردم فردا با همراه داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی به شعب اخذ رای در سراسر کشور مراجعه کنند.

انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه از ساعت هشت صبح در سراسر کشور برگزار می‌شود

کد خبر 162257
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز