همشهری آنلاین: پلیس هند روز سه شنبه 20 فوریه (اول اسفند) طرح چهره دوتن از عناصر مظنون به بمب گذاری در قطاری که از هند به مقصد پاکستان در حرکت بود را منتشر کردند.

به گزارش آسوشیتد پرس ، شاراد کومار یکی از مقامات ارشد پلیس هند در این باره گفت:دو مرد که هنوز هویت آن‌ها شناسایی نشده است، روز یکشنبه 18 فوریه (19 بهمن) سوار بر ترن موسوم به قطار صلح ودوستی هند و پاکستان شدند.

آن‌ها به مجرد ورود به قطار با راننده به مجادله پرداختند و اصرار کردند که به اشتباه سوار این ترن شده‌اند. پس از مدتی مجادله با راننده قطار مذکور ،در زمانی که از سرعت قطار کاسته می‌شود، این دو تن در فاصله زمانی 15 تا 20 دقیقه پیش از وقوع انفجار بمب از قطار به پایین پریدند.

خبرگزاری بی بی سی نیز گزارش داد:مشخص نیست این دو پاکستانی چگونه توانسته‌اند پس از هشدار آتش سوزی در دو کوپه ترن و که به کاهش سرعت ترن انجامید ، از آن به بیرون بپرند.

در جریان انفجار بمب در قطاری که روز یکشنبه از مبدا دهلی به مقصد لاهور حرکت می‌کرد ، دست کم 67 نفر کشته شدند.پس از گذشت دو روز از آن حادثه هنوز گروهی مسوولیت انفجار روز یکشنبه را به عهده نگرفته است.

این در حالی است که وزیر امور خارجه پاکستان که برای از سر گیری گفت و گو‌های صلح در دهلی به سر می‌برد اعلام کرده‌است که این انفجار تلاش‌های پاکستان و هند برای دستیابی به صلح را تحت الشعاع قرار نمی‌دهد.

کد خبر 16212

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیا و اقیانوسیه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز