همشهری آنلاین: با پایان مهلت ارسال آثار،داوری هیات انتخاب جشنواره آغاز به کار خواهد کرد.

سینما

به گزارش همشهری آنلاین، مرجان اشرفی‌زاده دبیر انتخاب و داوری جشنواره فیلم 100 گفت: 30 دی‌ماه آخرین مهلت دریافت آثار در دبیرخانه جشنواره است و کمیته انتخاب و داوری، پس از پایان این زمان، کار خود را آغاز خواهد کرد.

اشرفی‌زاده افزود: پنج کارشناس و هنرمند نام‌آشنای سینمای ایران آثار دریافتی دبیرخانه در "بخش اصلی" جشنواره را ارزیابی و آثار راه‌یافته به مرحله رقابتی را معرفی خواهند کرد.

دبیر کمیته انتخاب و داوری با اشاره به این‌که داوری در دو هیات جوان و پیشکوست و در زمان مجزا صورت خواهد گرفت، گفت: در دوره هشتم نیز، علاوه بر بررسی و داوری آثار با نگاه داوران پیشکسوت سینمای حرفه‌ای و سینمای بلند، آثار با نگاه جوان و در هیات داوری جوان نیز بررسی و قضاوت می‌شود.

وی افزود: با پایان فعالیت هیات انتخاب و اعلام آثار راه‌یافته به مرحله رقابتی، اعضای هیات انتخاب معرفی خواهند شد.

هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای، با شعار سینمای اخلاق، به همت حوزه هنری استان تهران و با مشارکت اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، رادیو اینترنتی ایران‌صدا، شبکه سه سیما، شهرداری تهران، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، شبکه ifilm ، شبکه جهانی جام جم و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در 4 و 5 اسفند ماه در تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 157543

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز