همشهری آنلاین: رئیس اسبق فدراسیون فوتبال حرف‌های تازه ای درباره احتمال بازگشتش به فوتبال مطرح کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، محمد دادکان با اشاره به برکناری خود از ریاست فدراسیون فوتبال در حین جام جهانی 2006 آلمان گفت: پیش از جام جهانی آقایان عزیر محمدی، علیپور و غمخوار به دفتر من آمدند و از قول علی آبادی گفتند که حتی اگر از جام جهانی مدال هم بیاوری برکنار می‌شوی.

اما پس از جام جهانی علی آبادی رئیس وقت سازمان تربیت بدنی به من پیغام فرستاد که من تو را برکنار نکردم بلکه دولت تو را برکنار کرد... خب وقتی همان دولت الان سرکار است چگونه به صحنه مدیریت ورزشی برگردم؟

او البته تلویحا اعلام کرد که علاقه‌مند به بازگشت است اما به شرطی که شرایط فراهم باشد که البته درحال حاضر نیست.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال درباره تغییر اساسنامه هم گفت: این اتفاق خداوکیلی به نفع فوتبال است.

بازیکن سال‌های دور تیم ملی فوتبال ایران در مورد بکارگیری کارلوس کی‌روش در تیم ملی اظهار داشت: آرزوی هر مدیری است که با ایشان کار کند چون مربی بزرگی است. کی‌روش به درد فوتبال ما می‌خورد و آنهایی که وی را آوردند کار خوبی کردند. اما ایشان خارج از محدوده خودشان عمل می‌کنند و الان هم رئیس هستند، هم دبیر و هم غیره... و من اگر بودم اجازه نمی‌دادم آقای کی‌روش آدم‌ها را خودش بچیند یا برکنار کند.

دادکان با بیان اینکه کفاشیان تنها مهره ورزشی فدراسیون فوتبال است عنوان کرد: کدامیک از آن مجموعه (فدراسیون فوتبال) از ورزش چیزی می‌دانند؟، تنها مدیر ورزشی فدراسیون فقط کفاشیان است.

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال با اشاره به مدیریت رویانیان در باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: رویانیان هر جا کار کرده موفق بوده و امیدوارم در پرسپولیس هم موفق باشد اما آیا حاضرند اختیاراتی را که به وی می‌دهند به یک پرسپولیسی مثل جعفر کاشانی بدهند؟

بر اساس گل، دادکان که در برنامه ورزش از نگاه دو صحبت می‌کرد در مورد آینده فوتبال ایران هم ابراز داشت: شرایط فوتبال ما بدتر از امروز می‌شود و من آینده را خوب نمی‌بینم به این دلیل که نقش سازنده آن از بین رفته است.
کد خبر 156492
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز