همشهری‌آنلاین: وزارت راه و شهرسازی روز جمعه در اطلاعیه ای اعلام کرد: محورشمشک به دیزین در استان های تهران والبرز به علت بارش برف و نبود ایمنی کافی تااطلاع بعدی مسدود است.

راه برفی

به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار در 622 محور مواصلاتی کشور‎‎‎، خلاصه آخرین اطلاعات ترافیک راهها در 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است:

مجموع کل تردد ثبت شده چهار میلیون و 185هزار و 48 وسیله بوده که نسبت به روزگذشته یک درصد کاهش داشته است.

میانگین سرعت تردد در شبکه 82 کیلومتر در ساعت بوده که نشانگرروان بودن ترافیک در سطح شبکه راههای کشور است.

سهم وسایل نقلیه سنگین 18 درصد است که انتظار می رود با توجه به محدودیتهای ترافیکی اعمال شده برای وسایل نقلیه سنگین در برخی از محورها توسط پلیس راه کشور برای امروز و فردا (25 و 26 آذر) کاهش پنج تا شش درصدی را داشته باشد.

ساعت اوج تردد طی 24 ساعت گذشته بین ساعت 16 الی 17 به میزان 296هزار و 168 وسیله است که هموطنان با آگاهی از این موضوع می توانند ساعت مناسبتری را برای سفر خود انتخاب کنند.

بر اساس این گزارش، محورهای آزاد راه کرج - تهران ، تهران - کرج ، کرج - قزوین ،قزوین - کرج،قائمشهر- ساری ، ساری - قائمشهر ، بزرگراه مرودشت - شیراز ،آستانه - لاهیجان ، محور بناب - ملکان ،شیراز- مرودشت دارای بیشترین تردد در 24 ساعت گذشته بودند.

این گزارش می‌افزاید: هموطنان می‌توانند برای آگاهی بیشتر با مراجعه به وب سایت این مرکز به آدرس www.iran141.ir و همچنین تماس با شماره تلفن‌های 88926668 و 84498666‎از آخرین وضعیت راههای کشور مطلع شوند.

بنا‌بر این گزارش ، شماره پیامک 1000141 جهت معرفی مسیر مناسب بین شهرهای مبدا و مقصد (با وارد کردن کد تلفن مبدا‏‏‎ٌ، فاصله‏‏‎ٌ و کد تلفن مقصد )آماده پاسخگویی است.

کد خبر 153962
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز