پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس بدون استیلی هم پیروز نشد و برابر راه آهن به تساوی رضایت داد.

لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی بین دو تیم پرسپولیس و راه آهن و در حضور حدود ۵ هزار تماشاگر برگزار شد و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

محمد نوری در دقیقه ۳۹ برای پرسپولیس گل زد و بهادر عبدی در دقیقه ۷۴ گل راه آهن را به ثمر رساند. این دوازدهمین تساوی راه آهن در 16 بازی گذشته بود. راه آهن در این فصل فقط یک پیروزی با علی دایی کسب کرده است.

راه آهن با این تساوی ۱۵ امتیازی شد و با دو پله صعود به رده پانزدهم رسید. پرسپولیس نیز با ۲۱ امتیاز در همان رده نهم جدول ماند. این اولین بازی پرسپولیس بعد از استعفای حمید استیلی بود اما این تیم بازهم پیروز نشد.

علیرضا فغانی داور مسابقه به علیرضا حقیقی و ممدوتال از پرسپولیس و امید عالیشاه و علیرضا عباسفرد از راه آهن کارت زرد نشان داد.

ترکیب پرسپولیس:
علیرضا حقیقی، علیرضا نورمحمدی، ممدوتال، امیرحسین فشنگچی، مجتبی شیری، مازیار زارع، حسین بادامکی، علی کریمی، محمد نوری( از دقیقه ۷۷ محمد منصوری)، جواد کاظمیان( از دقیقه ۷۶ روح الله سیف الهی) و غلامرضا رضایی( از دقیقه ۸۵ مهرداد اولادی)
سرمربی: محسن عاشوری

ترکیب راه آهن:
حسن رودباریان، مهدری زارعی، ابراهیم کریمی، حامد نورمحمدی، حسین پاشایی، حسین کاظمی، حسین کعبی( از دقیقه ۴۶ بهادر عبدی)، میرهانی هاشمی، امید عالیشاه، محمود امنه( از دقیقه ۶۴ مهرداد کفشگری)، علیرضا عباسفرد
سرمربی: علی دایی

کد خبر 153895
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز