همشهری آنلاین: تلویزیون روسیه تصریح کرد آمریکا جنگ مخفی را ضد ایران به راه انداخته بطوریکه ماجرای هواپیمای جاسوسی و ترور دانشمندان هسته ای ایران موید این مساله است.

rt

شبکه تلویزیونی راشاتودی با اشاره به ماجرای سقوط هواپیمای جاسوسی فوق سری آمریکا بدست نظامیان ایران اعلام کرد این ماجرا آنقدر برای آمریکا اهمیت پیدا کرده است که فاکس نیوز تصریح کرد ایرانی‌ها به فناوری‌های فوق محرمانه آمریکا دسترسی پیدا کرده‌اند.

شبکه تلویزیونی سی ان ان از این بابت ابراز نگرانی کرد که دستیابی ایران به فناوری‌های موجود در این هواپیما در نهایت به ضرر آمریکا تمام خواهد شد.

جیم میکلاشویسکی تحلیلگر ام اس ان بی سی در پنتاگون نیز دراین باره هشدار داد که ایران با سقوط این هواپیما می‌تواند از دوربین‌های دارای فناوری‌های پیشرفته نصب شده در این هواپیما و حسگرها و فناوری‌های شناسایی آن استفاده کند.

راشاتودی در ادامه افزود ماجرای هواپیمای بدون سرنشین مذکور آمریکا گویای آن است که آمریکا خصومت خود با ایران را تشدید کرده و به نوعی جنگ مخفیانه ضد ایران را اغاز کرده است و ترور مرموز دانشمندان هسته‌ای ایران هم موید همین مساله است‌.

شاهد دیگر بر این مساله، ویروس استاکس نت است که در مراکز هسته‌ای ایران وارد شد. نکته جالب توجه این است با انکه آمریکا چنین جنگ مخفیانه‌ای ضد ایران به راه انداخته است، به نظر می‌رسد رسانه‌های جهان این سوال را نمی پرسند که آمریکا با چه مجوزی این اقدامات را انجام می‌دهد. به نظر می‌رسد آمریکا در حال ایجاد نوعی تصویر لولو خورخوره از ایران است.

رسانه‌های آمریکا به این مساله به این مهمی نپرداختند و بجای آن به مسائل بی اهمیت داخل آمریکا مبادرت کردند.

این درحالی است که نه تنها آمریکا بلکه جهانیان، دیگر نمی‌خواهند شاهد بروز جنگ دیگری در منطقه باشند.

رسانه‌های آمریکا از کنار این خبرها به راحتی می‌گذرند و فکر می‌کنند مخفی کاری‌های عظیمی که دراین خصوص درجریان است، اصلا اهمیت ندارد.

کد خبر 153187
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز