گروه اقتصادی: کیفیت پایین خودروهای داخلی به‌رغم اعمال تعرفه‌ 90درصدی واردات و افزایش رسمی و غیررسمی قیمت‌ها سرانجام داد وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت را هم درآورد.

خودرو

روز گذشته وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر اینکه مصرف‌کنندگان همچنان شکایت‌های کیفیتی از خودرو‌سازان دارند، گفت: خودرو‌سازان را مانند هر تولیدکننده دیگری، در مقابل روش تولید مسئول می‌دانیم و باید خود آنها در این زمینه پاسخگو باشند.
مهدی غضنفری با بیان اینکه از رسانه‌ها انتظار داریم این مفهوم مهم را در جامعه جا بیندازند که تولیدکنندگان باید پاسخگوی کیفیت محصولات خود باشند، افزود: کیفیت خودرو یک مطالبه دائمی و همیشگی از سوی مصرف‌کننده ایرانی است و من نیز به‌عنوان مسئول وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت واقعا انتظار دارم که خودرو‌سازان به این مطالبه که مطالبه رهبر معظم انقلاب نیز هست توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ما، این دیدگاه وزیر صنعت و معدن در حالی مطرح می‌شود که با وجود وعده‌های قبلی هنوز هم نحوه فروش، ارائه خدمات پس از فروش و مشکلات کیفی خودروهای داخلی دغدغه اصلی مصرف‌کنندگان ایرانی بوده و به‌نظر می‌رسد حتی تصویب قوانینی مانند حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو و ارتقای کیفیت خودرو و کالاهای صنعتی نیز فاقد ضمانت اجرایی لازم برای الزام خودرو‌سازان به رعایت حقوق مصرف‌کنندگان بوده است.

کد خبر 147557
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز