دوشنبه ۴ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: برنامه جدید گالری"اثر" بعد از تعطیلات تابستانی با رونمایی از آثار جدید رضا لواسانی مجسمه ساز صاحب سبک آغاز می‌شود .

به گزارش همشهری آنلاین،"حیرت" عنوان این نمایشگاه است که در آن رضا لواسانی مجسمه‌های عظیم خود را با الهام از اشعار دو شاعر نامدار ایرانی‌حافظ و مولانا ، به تماشای عموم خواهد گذاشت.

5 مجسمه ارایه شده در این نمایشگاه با تکنیک پاپیه ـ ماشه (خمیر کاغذی) هستند و همگی آنها در سه سال اخیر خلق شده اند.

آثار این نمایشگاه که "نفخ صور" ،"زیر بارند درختان..." ،"شیران علم"،"گفت یا می نشود..." و "درخت دوستی" نام دارد، نشانی دیگر بر پیوند فکری این هنرمند صاحب سبک با زبان غزل حافظ و بیان امروزین او به شکل حجم های عظیم است.

رضا لواسانی که در رویدادهای معتبری هنری نظیر نمایشگاه هنر معاصر استانبول و دو دوره آرت دوبی از سوی گالری اثر شرکت داشته، برگزیده جوایز برتر چهارمین دوسالانه مجسمه، ششمین دوسالانه بین المللی تصویرگری، کنکور نوما، توکیو ژاپن و... شده است.

وی تا امروز 11 نمایشگاه انفرادی در گالری‌های آریا، ماه، الهه، طراحان آزاد،برگ و اثر برپا کرده و در قالب نه نمایشگاه گروهی آثارش به تماشای عموم گذاشته شده است.

این مجسمه ساز سرشناس تصویرآثارش را در کتاب گرافیک معاصر ایران در هلند، مجله وروم انگلستان و تقویم یونسکو به چاپ رسانده است.

نمایشگاه "حیرت" رضا لواسانی به مدت سه هفته در گالری اثر واقع در خیابان ایرانشهر ـ خیابان برفروشان ـ پلاک 13 دایر خواهد بود.

کد خبر 146668

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز