همشهری آنلاین: اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و کد رشته محل‌های جدید آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 90 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام سازمان سنجش اصلاحات و کد رشته های جدید در این آزمون اعلام شده است و با توجه به تمدید مهلت ثبت نام، داوطلبان تا 15 شهریور فرصت دارند نسبت به انتخاب 50 کد رشته در این آزمون اقدام کنند.

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش، کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 90 که تاکنون برای دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون اقدام نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به مناطق پستی اعلام شده دفترچه انتخاب رشته خود را خریداری کنند.

دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 14 و 15 شهریور تنها در باجه‌های مرکزی شهرستان‌های مختلف کشور توزیع می‌شود. در شهرستان تهران دفترچه انتخاب رشته در روزهای اعلام شده فقط در مناطق پستی 11، 13، 14، 15، 16، 17، 18 و 19 توزیع می‌شود.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته می‌توانند حداکثر تا ساعت 24 روز سه‌شنبه 15 شهریور ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به انتخاب رشته در آزمون مذکور اقدام کنند.

همچنین داوطلبانی که انتخاب رشته کرده‌اند نیز می‌توانند در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 14 و 15 شهریور با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش کد رشته های انتخابی را کنترل و در صورت لزوم نسبت به ویرایش آن اقدام کنند. 

کد خبر 144815

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز